Ústředním mottem hlavní komunikace sázkové kanceláře Tipsport k mistrovství světa v hokeji je slogan „Stačí jen začít“. Kampaň včetně spotu vznikla in-house, produkční agenturou byla Woobetz.
Tipsport spustil hlavní část komunikace přesně dva týdny před startem šampionátu. S dvoudenním předstihem „launchi“ předcházel teaser v podobě blogu a soutěžní online dlaždice. Fanoušci soutěží o celkem 2024 vstupenek na mistrovství, o Pasta bundy a o celkem 15 milionů netů (bonusů) na sázení. Každý navíc získá na vsazení zdarma – jen za registraci do soutěže – 500 korun (na Slovensku 30 eur).
„Začátkem května pak bude kampaň klienty odkazovat i na tipovací soutěž s výhrami v celkové hodnotě 7 milionů korun a na Fantasy k šampionátu s výhrami za 5 milionů včetně hlavní ceny BMW 4. Celková hodnota všech výher je 33 milionů korun,“ vyjmenovává vedoucí úseku brandu Martin Filip.
Tipsport během kampaně zdůrazňuje i další klientské benefity – například fakt, že je jedinou sázkovou společností, která bude všechna utkání šampionátu živě streamovat.
Komunikační kampaň „Stačí jen začít“ vznikla in-house, produkční agenturou byla Woobetz. Běží v celoplošných televizích, onlinu, OOH, v tisku a na pobočkách až do konce MS. I této kampani slouží speciální landing page.
Do oficiálních fanzón chystá Tisport velké brandované trucky, uvnitř možnost vsadit si na zápasy a zábavné hokejové aktivity. Počítá také s pravidelnou účastí influencerů, kteří se zapojili do první fáze kampaně (Pasta bundy), a sportovců spojených se značkou. Speciální auto, kde si bude možné vsadit, bude před zápasy k dispozici také u vchodu do OC Harfa hned vedle O2 areny.