Reklama
Megaboard

Rytmus čerstvosti rozjíždí Kaufland v nové kampani od VML

Řetězec rozvíjí koncept „Čerstvé jako z Kauflandu“ v kampani od VML a ve spotu s produkcí Heroes Prague, režií Roberta Hloze a hudbou Jana Šléšky.

S příchodem jara spustila společnost Kaufland brandovou kampaň, v níž hrají hlavní roli rajčata, jablka, papriky, ředkvičky a hrušky. Spot ukazuje jejich cestu od sklizně do prodejen, až k zákazníkovi domů ve velkém detailu, který podtrhuje čerstvost a svěžest.

„Cílem kampaně je i letos vyzvat zákazníky, aby si přišli do Kauflandu pro tu nejčerstvější nabídku ovoce a zeleniny. Během roku u nás mohou pořídit více než 200 druhů. V sezóně navíc preferujeme naše regionální dodavatele a zákazník si u nás může vybrat ovoce a zeleninu už 48 hodin od sklizně,“ uvádí mimo jiné marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková a dodává: „Chtěli jsme tuto zprávu moderní a hravou formou předat i našim zákazníkům. Proto jsme oslovili režiséra Roberta Hloze a hudebního producenta Jana Šléšku, kteří dokonale vystihli náš rytmus čerstvosti.“

Letošní podobu kampaně Čerstvé jako z Kauflandu připravila kreativní agentura VML, pod taktovkou kreativního ředitele Štěpána Kouby, produkci jednotlivých spotů pak měla na starosti agentura Heroes Prague. „Navázali jsme na loňský koncept, kdy jsme o čerstvosti jen nemluvili, ale nechali jsme ji diváky přímo cítit prostřednictvím lákavých vizuálů a videí podpořených výraznou zvukovou stopou. Z minula jsme si vzali to, co fungovalo nejlépe, a zároveň poodhalili know-how Kauflandu – to, čemu říkáme „rytmus čerstvosti“, doplňuje Štěpán Kouba.

Režisér Robert Hloz dodává: „Tohle je óda na čerstvost. Bavilo mě vzít diváky na cestu skrze fantastické světy, do kterých je radost se zakousnout a doufám, že tato vizuální horská dráha diváky nadchne stejně jako mě.“

Kampaň poběží ve dvou vlnách a zákazníci se s ní mohou setkat ve všech komunikačních kanálech. Delší stopáže spotů budou k vidění v televizi, kratší naopak v online prostředí. Postupně se kampaň objeví také v rádiu, na billboardech, v tištěných médiích a v prodejnách.

Vizitka kampaně
Klient:
Kaufland Česká republika
Agentura: VML Prague
Produkce:
Heroes Prague
Režie: Robert Hloz
Hudba: Jan Šléška
DOP: Gašper Šnuderl
Nasazení: Od 10. dubna
Mediamix: TV, rozhlas, online, social, OOH, tisk

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále