Reklama
Megaboard

Jste #silnější s každou překonanou překážkou, říká kampaní Česká spořitelna

V komunikačním konceptu #silnější pokračuje Česká spořitelna s agenturou VML také v kampani na půjčky.

Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů.

V hlavním TV spotu od agentury VML se opět v roli samotné banky objevuje herečka Jenovéfa Boková, doplňují ji dívka se svým poníkem, kteří společně čelí nečekaně velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je sebevědomí, které v kontextu úvěrové kampaně poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů.

„Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až budou přemýšlet o půjčce, ideálním partnerem je pro ně Česká spořitelna, která má nejen výhodnou nabídku, ale myslí i na jejich finanční zdraví. V souladu s naší strategií a úvěrovým slibem stále platí, že naše půjčky nemohou klienty zatížit víc, než je zdrávo. Půjčka musí být vždy jen dobrý sluha,“ říká Lukáš Kulhavý, šéf nezajištěných úvěrů v České spořitelně.

Vedle dvojice malých hrdinů a propracované výpravy brandovému spotu dominuje známý hit „These Boots Are Made for Walkin‘“ v novém, současném aranžmá. Kampaň je k vidění od 1. dubna 2024 v televizi, na internetu a sociálních sítích, v pobočkové síti i na OOH po celé republice. Opět ji připravil tým pod vedením Tomáše Novotného z VML a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš.

Česká spořitelna se dlouhodobě zaměřuje na budování sebevědomí české společnosti, protože věří, že silní jedinci tvoří základ úspěchu celého národa. I tentokrát chce spotem inspirovat a posilovat sebedůvěru diváků. „Čím menší je náš hrdina, tím větší má odhodlání a víru ve vlastní schopnosti,“ dodal Tomáš Novotný, „executive creative director“ společnosti VML.

Vizitka kampaně

Klient: Česká spořitelna
Agentura: VML (pod vedením Tomáše Novotného) a OAK Prague (s vedením Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka)
Produkce: Bistro Films
Režie: Marek Partyš
Nasazení: od 1. dubna
Media mix: TV, online, social, OOH

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále