Řetězec Burger King, známý masem grilovaným nad plamenem, slaví narozeniny s vášní rozpálenými vizuály. A přidává kampaň ukazující dětskou fascinaci ohněm.
Fastfoodový řetězec Burger King slaví 70. narozeniny ve velkém stylu. V Brazílii odstartoval s agenturami Room 23 a Trans Company kampaň, která se má rozšířit globálně a ukázat, že i sedmdesátka může být žhavá. Komunikace se sloganem „70 let později a plamen stále hoří“ dává důraz na dlouhodobé vztahy a chytře propojuje dekády přetrvávající rozpálenou vášeň hrdinů a hrdinek z vizuálů s tím, že Burger King od roku 1954 stále připravuje maso na burgery nad plamenem na grilu.
V Brazílii se kampaň objevuje ve venkovní i tiskové reklamě, doplňují ji online videa i vizuály v místě prodeje. Na její tvorbě spolupracovala produkční společnost Artworld, New York a fotografie i režii má na svědomí Guy Aroch.
Burger King ale sedmdesátku neslaví jedinou kampaní. Ve Francii rozjel ve spolupráci s pařížskou agenturou Buzzman další, která opět odkazuje na vášeň a plameny, ale z opačného směru než brazilská komunikace. Se sloganem „Narozeni jako milovníci ohně“ ukazuje batolata vtipně fascinovaná hořícími svíčkami na dortech. S agenturou řetězec zdůrazňuje, že se na tvorbě nepodílela umělá inteligence, ale jde o autentická videa sdílená rodiči.
I tato kampaň, která se ve Francii objevuje v kinech, tisku a na sociálních sítích, se má dle francouzských médií rozšířit do dalších zemí. Patrně bude záležet na odvaze, kterou cestou se jednotlivé trhy vydají a jestli vyberou mladickou fascinaci či léty prověřenou vášeň.