Hornbach s Heimat/TBWA opět ukazují, že se toho nebojí a se znovuzrozeným zahrádkářem berou doslova slogan „každé jaro je nový začátek“.
Zábava v zahradničení může někomu připomínat až bláznovství, zvlášť na jaře, kdy je třeba se po zimních měsících opřít do práce. A stejně bláznivým způsobem vítá jaro s březnem nasazená kampaň Hornbachu. Začíná s obrovským kokonem na stromě, ze kterého se na svět klube zahrádkář, aby jeho nejisté novorozenecké kroky nadšeně přivítali ti už „dříve narození“, co už s prací na zahradě stihli začít.
„Posláním naší značky je vycházet vstříc touhám našich zákazníku s nadšením pro akci jak při zahradničení, tak v reálném životě, jak je pro Hornbach typické,“ uvedl Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky.
Za bláznivou kampaní opět stojí dlouholetá agentura Hornbachu Heimat/TBWA, z níž péči o brand hobbymarketů už 23 let vede Guido Heffels, který ke komunikaci říká: „Ta domnělá ‚bláznivost‘ příběhu i jeho zpracování odráží euforii z jara u průměrného majitele zahrady.“
Režie spotu se ujala švédská skupina Traktor, která stála také před dvěma lety za reklamou s prchající zanedbanou zahradou. Produkci má na svědomí tradiční partner v podobě berlínské odnože Stink Films. Kampaň se objeví napříč mediálními kanály včetně kinosálů, široké komunikace na sociálních sítích a v digitálu, stejně jako ve venkovní reklamě a v obchodech.
Německý Hornbach s Heimat/TBWA opět ukazují, že „se toho nebojí“. Loni například ve stylu velkolepých dokumentů ukazovala, co všechno zahrada dokáže vlastními silami a zdánlivě tak s kampaní „Nechte to na přírodě“ šla proti byznys modelu hobbymarketů.
Na podzim pak vypustily do světa fantazijní film o využití metru čtverečního, které dodnes rozpracovávají s umělci. V roce 2021 zase ve vadnoucích zahradách „vytvářela prostor“ s pomocí monster trucku. A v roce 2020 se probouzela zahrada „sexem v přírodě“ společně s vášnivým hmyzem.