Leonard Savage: brief na Super Bowl je ten nejvíce matoucí, jaký můžete dostat

Jak se točí reklamy pro Super Bowl a kolik na to tvůrci dostávají času? Své zkušenosti v aktuálním vydání MAM 6/2024 přibližuje Leonard Savage z McCann Prague.

Šéf kreativy McCann Prague a zakladatel pražské agentury Planetary Leonard Savage se během své kariéry podílel na tvorbě čtyř spotů pro Super Bowl. Byl mezi nimi třeba oblíbený sbor dětí narozených díky velké hře v kampani pro NFL samotnou, nebo třeba první spot pro hru značky osvěžovačů Fabreze.

Jaké to je, když kreativec dostane zadání vytvořit něco pro reklamní přehlídku roku? „Je to totiž až překvapivě stresující a možná nejvíce matoucí brief, k jakému můžete přijít. Máte získat slávu značce, být ‚povinně zábavný‘ a super odvážný, ale nikdo neví, jakým způsobem,“ vzpomíná pro MAM Savage a přibližuje, jak na to tvůrci jdou a jaké podmínky mají. Více si o jeho zkušenostech přečtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia