Reklama
Megaboard

Leonard Savage: brief na Super Bowl je ten nejvíce matoucí, jaký můžete dostat

Jak se točí reklamy pro Super Bowl a kolik na to tvůrci dostávají času? Své zkušenosti v aktuálním vydání MAM 6/2024 přibližuje Leonard Savage z McCann Prague.

Šéf kreativy McCann Prague a zakladatel pražské agentury Planetary Leonard Savage se během své kariéry podílel na tvorbě čtyř spotů pro Super Bowl. Byl mezi nimi třeba oblíbený sbor dětí narozených díky velké hře v kampani pro NFL samotnou, nebo třeba první spot pro hru značky osvěžovačů Fabreze.

Jaké to je, když kreativec dostane zadání vytvořit něco pro reklamní přehlídku roku? „Je to totiž až překvapivě stresující a možná nejvíce matoucí brief, k jakému můžete přijít. Máte získat slávu značce, být ‚povinně zábavný‘ a super odvážný, ale nikdo neví, jakým způsobem,“ vzpomíná pro MAM Savage a přibližuje, jak na to tvůrci jdou a jaké podmínky mají. Více si o jeho zkušenostech přečtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále