Novou brandovou kampaň spustily Libeřské lahůdky. Jejím cílem je podpora nejen značky a její znalosti, ale i e-shopu, který oblíbené lahůdky doručí do druhého dne.
Láska k chlebíčkům spojuje, tak zní nová brandová kampaň Libeřských lahůdek. Vznikla in house, kreativní koncept navrhl Marek Pařízek, za fotoaparát si stoupl Aleš Foff a nákup médií zajistila agentura Knowlimits. Myšlenka pracuje s láskou k oblíbenému chlebíčku bez rozdílu. V kampani tak vidíme manažerku, muže v montérkách, teenegera a starší dámu.
Libeřské lahůdky využily ke komunikaci rámečky v metru, digitální CLV, TV na hlavním nádraží v Praze, rádiové spoty, digitální kampaň i komunikační nosiče na prodejnách. Stejný design nově hrdě nese i celá flotila dodávek. Libeřské lahůdky, které mají v Praze a okolí 17 maloobchodních prodejen, chtějí kampaní podpořit nejen brand a znalost značky, ale zároveň upozornit na e-shop, který oblíbené lahůdky doručí do druhého dne.