Kampaň Calvin Klein nedávno zbořila internet, když Jeremyho Allena Whita svlékla do boxerek. Na virální spot navazuje vlastní verzí značka piva BRLO, o záběry mužského těla opět není nouze.
„Slyšeli jsme, že lidé prahnou po reklamách ve spodním prádle. Jestli vám vyprahlo, nabízíme naše BRLO Naked. Ano, šéfe,“ uvedla na sociální síti LinkedIn německá značka craftového piva BRLO svůj spot, kterým přesně po dvou týdnech reaguje na virální kampaň brandu spodního prádla Calvin Klein, v níž se blýsknul herec Jeremy Allen White. Nezapomněla přidat ani populární hlášku ze seriálu Medvěd, v němž White hraje kuchaře tak, že za ni nedávno už podruhé získal Zlatý Globus i cenu Emmy.
„Reklama přehání a dělá si legraci sama ze sebe, ale vlastně neklade žádné otázky. Mladý berlínský pivovar BRLO nabízí odpovědi, autenticky a v pravém berlínském stylu. A to ještě překvapivěji než původní reklama. Dráždivé záběry hlavního města jsou kombinovány s lesklými módními snímky a v humorné juxtapozici ukazují, že nakonec jde o jediné: cítit se dobře ve svém vlastním těle, nazí a takoví, jací jste.“ píše web About Drinks ve svém článku.
Kampaň, připravená ve spolupráci se společností Deloitte Digital a agenturami Achtung! a pulloverfilms, podporuje nealkoholickou variantu piva BRLO Naked. Proto ostatně ve spotu hlavní hrdina – na rozdíl od Whita v originále – boxerky odhazuje.
„Plné a šťavnaté nealkoholické pivo bez bolesti hlavy další den si rozhodně zaslouží pozornost i po konci ledna,“ dodává značka na Instagramu s odkazem na trendy období „Dry January“, na něž v Česku navazuje „suchej únor“.
Kampaň BRLO stihla vzbudit rozruch na internetu hned po zveřejnění. Zvláště porovnání s originálem pobaví nejvíce. A v diskuzi se opět rozjely spory, jestli jde o vydařený koncept, tentokrát parodie, nebo je to projekt „bez nápadu“. I tím se originálu vyrovná.
Nejde o první parodii virální kampaně Calvin Klein. Příležitosti bleskurychle využil také výrobce zavazadel Away a během 24 hodin napodobil její vizuály na svých sociálních sítích. Jeden ze svých kufrů nafotil na střeše v New Yorku ve spodním prádle Calvin Klein a ve stejných pózách, v nichž se předváděl i Jeremy Allen White.
Ostatně jak funguje spojení pivních značek a humoru v reklamách, už také ukázal virálními kampaněmi známý australský brand Cartlon Draught. Třeba v roce 2006 ve spolupráci s agenturou George Patterson Y&R Melbourne ukázal ve spotu Flashbeer příběh muže hlásícího se na pozici sládka v pivovaru. Když mu na pohovoru řekli, že bez zkušenosti s pivovarnictvím nemá šanci, rozhodl se je oslnit ve stylu slavné scény konkurzu z filmu Flashdance.