V další vlně kampaně Fio banky od agentury Jinej Gang vyrazili hrdinové kampaně s tvářemi Štěpána Kozuba a Petry Nesvačilové do Itálie.
Agentura Jinej Gang připravila i další pokračování kampaně pro Fio banku s názvem Pro všechny světské radosti, ve kterých své hlavní protagonisty, Fredyho Boháčka opět s tváří Štěpána Kozuba a jeho manželku Karmen představovanou Petrou Nesvačilovou, poslali na dovolenou do Itálie. V zatím posledním spotu Fredy „nafukuje matračku“, aby upozornil na podnikatelský účet bez poplatků.
Spoty vznikly opět v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Natáčelo se na několika různých místech v Chorvatsku, Slovinsku i Itálii.
„Od začátku jsme se těšili na to, kam až bude možné kampaň Pro všechny světské radosti posunout, protože jsme věděli, že ústřední komická dvojice nabízí nepřeberné možnosti. Atraktivní prostředí a humor tak trochu na hraně, to jsou hlavní devízy i letošního pokračování, které pro nás kolegové z Jinýho gangu připravili,“ uvádí obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha a dodává: „Stojíme si za tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci a oceňují to na nás stávající i noví klienti. Kromě toho, že naše reklamy budí emoce, tak i na tvrdých číslech vidíme, že kampaň dobře funguje a plní svůj účel.“
Aktuální spot, který Fio banka zveřejnila na svém YouTube dnes, je už třetím v řadě. První dva jsou v éteru už od 25. prosince. Příběh od mýtné brány láká na osobní účet bez poplatků, setkání s plážovým obchodníkem pak upozorňuje na komplexní bankovní služby na jednom místě.
Spoty běží na stanicích Prima Group, Óčko Group a ATMedia nebo od ledna ve formě sponzorských vzkazů v České televizi. Kampaň začala reklamami s 45sekundovou stopáží, pokračovat budou i 30sekundové. Některé mají i prodloužené online verze na sociálních sítích banky. Podporují je i online bannery, PPC reklama či POS materiály v pobočkách banky.
Celkem vzniklo šest spotů, další tři se objeví v průběhu ledna. Ty propagují investování, hypotéku a splátkové úvěry.