Operátor O2 přichází s novými MAX tarify pevného domácího internetu. Podpoří je rozsáhlou kampaní včetně televizních spotů, ve kterých tentokrát vedle plně digitální postavy Inteligentní sítě Evy hrají i skuteční lidé.
Kampaň spojuje tři zdánlivě nesourodá témata, která ale běžně uživatelé internetu řeší. „Ptali jsme se našich zákazníků, jak by podle nich měl vypadat ten nejlepší domácí internet. A odpověď nás vlastně nepřekvapila – byl by to internet s tou nejvyšší možnou rychlostí, díky které mohou během vteřiny stahovat i velké soubory, pracovat, streamovat, a to bez obav z hackerů, kteří si na ně díky zabezpečení sítě a O2 Security jen tak nepřijdou. Toto vše odráží i naše nová kampaň na tarify O2 Internetu MAX,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.
O2 nasazuje dvě délky televizních spotů. Delší 30vteřinový vystihuje všechny výhody Internetu MAX. Každý měsíc ho pak doplní také o kratší 15s taktické spoty. Ty postupně rozvinou jednotlivé tematické směry. „Snažili jsme se o maximální zjednodušení všech sdělení tak, aby bylo jasné, fungovalo ve vztahu k novým i stávajícím zákazníkům a bylo jednoduché se s ním ztotožnit. Zaměřili jsme se i na různé věkové kategorie a jejich konkrétní potřeby. I tentokrát jsme v kampani využili živé herce, protože se nám potvrzuje, že právě spojení skutečných osob, které spojuje naše Inteligentní síť, je správná cesta, jak efektivně mluvit k široké veřejnosti,“ říká David Daneš.
Televizní spoty spojuje ještě jeden výrazný prvek, a to hudba v podobě jednoho z nejikoničtějších hitů kapely Blondie. „Stejně jako si naši Evu spojí každý během pár okamžiků s O2, stačí slyšet první tóny a tato píseň se okamžitě svou hravostí a bezstarostností dostane všem pod kůži. A přesně to je i to, co přinášejí nové tarify O2 Internet MAX – služby bez starostí, omezování, které přinášejí zábavu a radost,“ doplňuje David Daneš.
Kromě toho se lidé mohou s kampaní setkávat také v outdooru. Venku jsou již formáty pro billboardy, a to jak big, tak i double big, plachty na fasádách domů, ve městech po celé České republice jsou k vidění hypercuby i CLV, včetně CLV teploměrů na čerpacích stanicích.
A připravena je také celá řada on-line formátů – jak produktových, tak i inspirativních. Kromě bumperů, bannerů, PR článků a klasických reklam na sociálních sítích využije O2 i své ambasadory. „Na sociální sítě aktuálně připravujeme několik zábavných postů, ve kterých se objeví i známé tváře – influencerka Naomi a jedna z hlavních postav O2 TV Sport a pořadu Tiki-Taka Petr Švancara. Právě toho čeká MAX challenge, ve které se postaví našemu Guru Kubovi. Kdo vyjde jako vítěz a kdo poražený, to se naši followeři dozví na našich sítích,“ doplňuje David Daneš.
Kredity
- Kreativní agentura: Free Andy Agency
- Klientský servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová
- Client Service Director: Žofia Drugdová
- Production Manager: Samantha Berdy
- Kreativní team: Ondřej Křišťan, Ondřej Klíma a Roman Souček
- Produkce kampaně: ALIEN Studio, Haike Tomková
- Režisér: Max Turek
- Filmová produkce: Boogie Films
- Animace a Obrazová Postprodukce: ALIEN Studio, Ivan Uličný
- Zvuková Postprodukce: KABELOVNA Studios