Výrobce zavazadel Away paroduje virální kampaň brandu Calvin Klein, v níž se ve spodním prádle ukazuje Jeremy Allen White.
Značce Calvin Klein se podařilo zbořit internet kampaní, v níž se po střechách v New Yorku ve spodním prádle prohání herec Jeremy Allen White, čerstvě oceněný Zlatým glóbem za svůj výkon v seriálu Medvěd (The Bear). Podle společnosti Launchmetrics kampaň jen během prvních 48 hodin značce generovala 12,7 milionu dolarů v hodnotě mediálního účinku příspěvků (Media Impact Value – MIV).
Popularity projektu bleskurychle využil výrobce zavazadel Away a zparodoval je na svých sociálních sítích. Jeden ze svých kufrů nafotil na střeše v New Yorku ve spodním prádle Calvin Klein a ve stejných pózách, v nichž se předváděl i Jeremy Allen White. Pro Away je to jeden z nejúspěšnějších příspěvků na jeho sociálních sítích za poslední měsíce. A ocenil ho i samotný brand spodního prádla.
Hravý reakční marketing Away, který využil kulturního momentu okolo kampaně, začal jako vtípek při kreativním meetingu, ale rychle se rozhodlo, že do toho značka půjde. Bylo třeba najít místo, které se bude podobat vizuálům kampaně, nafotit vizuály s podobnou atmosférou a zároveň sehnat spodní prádlo, do nějž se kufr vejde. XXL boxerky Calvin Klein se podařilo sehnat přes noc, a tak nakonec parodie mohla vzniknout během 24 hodin.
„Platformy využíváme k tomu, abychom ukázali identitu značky, náš charakter, a abychom se bavili. Je třeba držet křehkou rovnováhu plánování obsahu s hledáním trendů a kulturních momentů, na než můžeme reagovat,“ uvedla s důrazem na zapojování komunity okolo značky Alice Chen, ředitelka Away pro sociální média a komunitu, pro AdAge, který na kampaň upozornil.