In-house připravená celoroční kampaň internetového srovnávače pojištění Klik.cz ukazuje v reportážích řidiče protestující proti vyšším cenám povinného ručení.
Internetový srovnávač pojištění Klik.cz spustil novou celoroční kampaň „Proč to dělat jinak“. Reklamní spoty v několika variantách mají podobu živého zpravodajského vstupu. Redaktorka v něm informuje o protestech osamělých řidičů-aktivistů proti vysokým cenám autopojištění.
Jako v prvním zveřejněném spotu se třeba přilepují ke svému vozidlu lepicí páskou, nebo pak pálí technický průkaz či bivakují v autě na parkovišti. Pak jim pomůže „agent s povolením srovnávat“.
„Reportážní formát jsme zvolili kvůli zaujmutí diváků. Většina reklamních spotů má podobný formát a v reklamním bloku zapadnou. Ve spotech pracujeme i s Agentem s povolením srovnávat, který jako hlas rozumu protestujícím řidičům ukazuje, že řešení jejich problému je snadné. Věříme, že podoba naší kampaně diváka upoutá a pobaví,“ říká marketingový manažer Klik.cz Petr Princ.
Koncept kampaně vznikl in-house právě pod vedením marketingového manažera Petra Prince. Spoty režíroval Jan Chramosta, produkci zajišťovala Viktorie Lörinczová. O média se stará společnost Love Trouble.
Klik.cz kampaň nasazuje začátkem ledna na TV kanálech, komerčních rozhlasových stanicích a internetu. V upravené formě poběží i v rámci experimentálních médií, mezi které společnost počítá fotbalové stadiony.
S odkazem na sdělení spotů „Proč to dělat jinak“, které ukazuje, že změnu není nutné řešit radikálními kroky, pak ještě Petr Princ dodává: „Společnost Klik podporuje boj s klimatickou změnou, jsme proti radikálním zásahům do přírody a podporujeme například ohleduplnou jízdu ve městech. Kampaní chceme také upozornit na to, že problémy je možné řešit konstruktivně, za pomoci chytrých nástrojů.“