Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett z Publicis Groupe.
V lednu odstartovala nová kampaň online investiční platformy Portu, připravila ji agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která zároveň zajišťuje plánování a nákup médií. Jde o jejich první společnou kampaň od navázání spolupráce po vyhraném tendru Portu loni na podzim.
„Hledali jsme dlouhodobého partnera, který nám pomůže připravit silně brandovou kampaň použitelnou i pro dlouhodobou komunikaci. Tým Publicis Groupe přišel s konceptem, který nás na první dobrou oslovil nejen kreativním řešením, ale i mediální strategií, která naprosto odpovídala tomu, co jsme hledali. Jsme rádi, že máme v zádech silného partnera,“ říká Ondřej Karanský, CMO Portu.
Portu v kampani ukazuje, že díky chytré automatizaci umí zjednodušit komplikovaný svět investic. Agentura pro komunikaci vytvořila 3D vizuální světy, které vychází přímo z loga značky a fungují jako její dlouhodobý distinktivní aktivum. Kreativa, 3D i částečná postprodukce vznikala in-house v rámci Publicis Groupe.
„Strategie, kterou jsme klientovi připravili stojí na několika stěžejních pilířích – výrazném brandingu, jasné propozici a kreativním řešení připraveném na míru mediální strategii. Opět se nám ukazuje to, že právě integrovaný přístup k plánování a realizaci kreativy a mediálního plánování je tou nejefektivnější a nejsprávnější cestou k realizaci marketingových kampaní,“ říká Tomáš Preněk, šéf strategie Publicis Groupe.
Cílem komunikace je rozšířit povědomí o značce, jejích službách a zasáhnout víc potenciálních zákazníků. Kampaň běží online, v rádiu a také na venkovních plochách včetně těch digitálních.
Vizitka kampaně:
Klient: Portu
Agentura: Leo Burnett – Publicis Groupe
Business director: Nastia Ladina
Strategie (head of strategy): Tomáš Preněk
Art director & idea maker: Martin Kraus
Senior copywriter: Kateřina Obrazová
Motion designer: Marek Klimeš
Motion & 3D designer: Martin Mašík
Production manager: Martin Stránský
DTP: Tomáš Stejskal
Business director (Media): Anežka Kervitcerová
Media consultant: Martina Čulíková