Reklama
Megaboard

Jednodušší svět investic slibuje Portu v kampani od Leo Burnett

Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett z Publicis Groupe.

V lednu odstartovala nová kampaň online investiční platformy Portu, připravila ji agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která zároveň zajišťuje plánování a nákup médií.  Jde o jejich první společnou kampaň od navázání spolupráce po vyhraném tendru Portu loni na podzim.

„Hledali jsme dlouhodobého partnera, který nám pomůže připravit silně brandovou kampaň použitelnou i pro dlouhodobou komunikaci. Tým Publicis Groupe přišel s konceptem, který nás na první dobrou oslovil nejen kreativním řešením, ale i mediální strategií, která naprosto odpovídala tomu, co jsme hledali. Jsme rádi, že máme v zádech silného partnera,“  říká Ondřej Karanský, CMO Portu.

Portu v kampani ukazuje, že díky chytré automatizaci umí zjednodušit komplikovaný svět investic. Agentura pro komunikaci vytvořila 3D vizuální světy, které vychází přímo z loga značky a fungují jako její dlouhodobý distinktivní aktivum. Kreativa, 3D i částečná postprodukce vznikala in-house v rámci Publicis Groupe.

„Strategie, kterou jsme klientovi připravili stojí na několika stěžejních pilířích – výrazném brandingu, jasné propozici a kreativním řešení připraveném na míru mediální strategii. Opět se nám ukazuje to, že právě integrovaný přístup k plánování a realizaci kreativy a mediálního plánování je tou nejefektivnější a nejsprávnější cestou k realizaci marketingových kampaní,“ říká Tomáš Preněk, šéf strategie Publicis Groupe. 

Cílem komunikace je rozšířit povědomí o značce, jejích službách a zasáhnout víc potenciálních zákazníků. Kampaň běží online, v rádiu a také na venkovních plochách včetně těch digitálních.

Vizitka kampaně:

Klient: Portu
Agentura: Leo Burnett – Publicis Groupe
Business director: Nastia Ladina
Strategie (head of strategy): Tomáš Preněk
Art director & idea maker: Martin Kraus
Senior copywriter: Kateřina Obrazová
Motion designer: Marek Klimeš
Motion & 3D designer: Martin Mašík
Production manager: Martin Stránský
DTP: Tomáš Stejskal
Business director (Media): Anežka Kervitcerová
Media consultant: Martina Čulíková

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále