Agentura Boomerang Communication připravila pro životní pojištění Flexi od Kooperativy další kampaň s konceptem Zrcadlení. Ukazuje, jak se na dětech odráží chování rodičů.
Pokračování úspěšného konceptu Zrcadlení pro životní pojištění Flexi od Kooperativy startuje lednovým spotem, v němž táta na výletě se synem odpovídá i v lese na pracovní maily, na což kluk pohotově zareaguje. Pravě práce na úkor času s rodinou je jedním z neduhů, kterým společnost trpí podle výzkumu, který si pro přípravu kampaně nechala Kooperativa ve spolupráci s Boomerangem zpracovat v marketingové výzkumné agentuře Perfect Crowd. „Právě data jsou pro nás tím, co dodává kampani na relevanci,“ uvádí marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip s tím, že data budou využita i v dalších fázích kampaně.
Televizní spot, který se objeví ve verzi 30sekundové stopáže v TV a v rámci online kampaně i v kratších formátech, opět režírovala Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films. Vedle spotu kampaň podpoří plakáty v pobočkách a online kampaň s vizuály z plastelíny modelovaných prvků. Na webu Kooperativy budou mít navíc lidé možnost se otestovat a zjistit, jak jsou na tom se svým životním stylem v porovnání se zbytkem české populace. A samozřejmě se i pojistit. Vizuály kampaně nafotil Jan Brunclík. Hlasem značky Flexi zůstává i nadále populární herec Otakar Brousek.
Nový koncept komunikace životního pojištění Flexi a přechod z taktických kampaní ke konceptu Zrcadlení ocenili loni i porotci soutěže Effie 2023, kde kampaň získala zlato v kategorii Finanční služby a speciální cenu Prima Video Award.
Vizitka kampaně:
Zadavatel: Kooperativa
Agentura: Boomerang Communication
Produkce: Bistro Films
Režie: Jasmína Blaževič
Foto: Jan Brunclík