Děti vidí, že pracujete i na výletě. Zpomalte, radí Kooperativa v nové kampani

Agentura Boomerang Communication připravila pro životní pojištění Flexi od Kooperativy další kampaň s konceptem Zrcadlení. Ukazuje, jak se na dětech odráží chování rodičů.

Pokračování úspěšného konceptu Zrcadlení pro životní pojištění Flexi od Kooperativy startuje lednovým spotem, v němž táta na výletě se synem odpovídá i v lese na pracovní maily, na což kluk pohotově zareaguje. Pravě práce na úkor času s rodinou je jedním z neduhů, kterým společnost trpí podle výzkumu, který si pro přípravu kampaně nechala Kooperativa ve spolupráci s Boomerangem zpracovat v marketingové výzkumné agentuře Perfect Crowd. „Právě data jsou pro nás tím, co dodává kampani na relevanci,“ uvádí marketingový ředitel Kooperativy Jindřich Skrip s tím, že data budou využita i v dalších fázích kampaně.

Televizní spot, který se objeví ve verzi 30sekundové stopáže v TV a v rámci online kampaně i v kratších formátech, opět režírovala Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films. Vedle spotu kampaň podpoří plakáty v pobočkách a online kampaň s vizuály z plastelíny modelovaných prvků. Na webu Kooperativy budou mít navíc lidé možnost se otestovat a zjistit, jak jsou na tom se svým životním stylem v porovnání se zbytkem české populace. A samozřejmě se i pojistit. Vizuály kampaně nafotil Jan Brunclík. Hlasem značky Flexi zůstává i nadále populární herec Otakar Brousek.

Nový koncept komunikace životního pojištění Flexi a přechod z taktických kampaní ke konceptu Zrcadlení ocenili loni i porotci soutěže Effie 2023, kde kampaň získala zlato v kategorii Finanční služby a speciální cenu Prima Video Award.

Vizitka kampaně:

Zadavatel: Kooperativa
Agentura: Boomerang Communication
Produkce: Bistro Films
Režie: Jasmína Blaževič
Foto: Jan Brunclík

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia