Ben Cristovao je tváří nové kampaně Alpro

Výrobce rostlinných potravin Alpro ohlásil nové partnerství se zpěvákem a zastáncem zdravého životního stylu, Benem Cristovao. Ten se stane tváří nejnovější kampaně této značky, která přinese řadu venkovních reklam (OOH) a také obsah na sociálních sítích.

„Jsme nadšení, že se Ben rozhodl do spolupráce jít. Je vegan a celý život vyznává zdravý životní styl, jehož součástí jsou i naše produkty, a tak jsme rádi, že se naše aktivity protnou. Doufáme, že se nám společně povede přesvědčit co nejvíce lidí k tomu, aby se také pustili do zdravějšího způsobu stravování, a nebo ochutnali něco z našeho portfolia,“ vysvětluje Barbora Horníková, brand manažerka značky Alpro.

Součástí této spolupráce, která trvá od 1. ledna do 31. března 2024, budou kreativní vizuály rozmístěné po celé Praze, včetně nádraží, hlavních ulic a veřejných prostranství, a také v dalších velkých městech, například v Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích. Alpro profil na Facebooku a Instagramu od 1. ledna do 17. března hostí interaktivní kampaň, která vtáhne uživatele do světa rostlinné stravy. Na instagramovém profilu Bena Cristovao se budou moci fanoušci těšit na exkluzivní obsah, který obohatí jejich stravovací návyky.

„V Alpro jsem našel partnera, který sdílí moje hodnoty a vášeň pro zdravý životní styl,“ říká Ben Cristovao. „Jsem nadšený, že mohu pomoci rozšířit povědomí o významu rostlinné stravy a ukázat, že jídlo může být nejen chutné, ale i dobré pro naši planetu,“ dodává Ben.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345