Výrobce rostlinných potravin Alpro ohlásil nové partnerství se zpěvákem a zastáncem zdravého životního stylu, Benem Cristovao. Ten se stane tváří nejnovější kampaně této značky, která přinese řadu venkovních reklam (OOH) a také obsah na sociálních sítích.
„Jsme nadšení, že se Ben rozhodl do spolupráce jít. Je vegan a celý život vyznává zdravý životní styl, jehož součástí jsou i naše produkty, a tak jsme rádi, že se naše aktivity protnou. Doufáme, že se nám společně povede přesvědčit co nejvíce lidí k tomu, aby se také pustili do zdravějšího způsobu stravování, a nebo ochutnali něco z našeho portfolia,“ vysvětluje Barbora Horníková, brand manažerka značky Alpro.
Součástí této spolupráce, která trvá od 1. ledna do 31. března 2024, budou kreativní vizuály rozmístěné po celé Praze, včetně nádraží, hlavních ulic a veřejných prostranství, a také v dalších velkých městech, například v Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích. Alpro profil na Facebooku a Instagramu od 1. ledna do 17. března hostí interaktivní kampaň, která vtáhne uživatele do světa rostlinné stravy. Na instagramovém profilu Bena Cristovao se budou moci fanoušci těšit na exkluzivní obsah, který obohatí jejich stravovací návyky.
„V Alpro jsem našel partnera, který sdílí moje hodnoty a vášeň pro zdravý životní styl,“ říká Ben Cristovao. „Jsem nadšený, že mohu pomoci rozšířit povědomí o významu rostlinné stravy a ukázat, že jídlo může být nejen chutné, ale i dobré pro naši planetu,“ dodává Ben.
