Kampaň e-shopu s erotickými pomůckami Růžový slon od Brand Family a Motion House beží v Česku i na Slovensku. A má vlastní song na Spotify.
E-shop Ruzovyslon.cz spustil začátkem listopadu čtvrtý ročník vánoční TV kampaně s názvem Kouzelné Vánoce. Ta do konce roku poběží na kanálech TV Nova, TV Polar, v televizi Seznam a v hudební televizi Óčko. Reklamní kampaň mohou lidé slyšet i v tuzemských rádiích – na Evropě 2, na Fajn Rádiu, Kiss Rádiu a Hitrádiu Total. Na Slovensku je pak vánoční spot k vidění v televizi Markíza.
Hlavní roli v kampani s názvem Kouzelné Vánoce od in-house týmu a agentur Brand Family a Motion House opět hraje maskot Růžový slon. Tentokrát je v roli kouzelníka, který se snaží věštit z magických růžových koulí, jak vykouzlit Vánoce plné žhavých nocí.
„I letos jsme pro zákazníky připravily speciální slevové akce. Lidé mohou využít 15 procent slevu na top 100 bestsellerů. Jako dárek k nákupu navíc dostanou kouli pro magickou koupel, tedy šumivou kouli do vany,“ upřesnil Adam Durčák, majitel e-shopu Ruzovyslon.cz.
Vánoční kampaň včetně jejich benefitů se navíc promítne i do kamenných prodejen Růžového slona. „Návštěvníci prodejen v Havířově, v retail parku v pražských Štěrboholech a nově také v pražském Obchodním centru Krakov mohou využít slev přímo v prodejnách,“ uvedl Durčák s tím, že součástí letošní kampaně je také originální vánoční song s názvem Vánoce veselé, který si lze přehrát i na Spotify.
Televizní spoty a sponzoring na TV kanálech a v rádiích podpoří také regionální outdoor reklama, display reklamní kampaň a bannerová reklama. Kampaň je propagována i pomocí influencerů a na sociálních sítích.