Je to rebel! Petr Nárožný v první lokální kampani Netflixu láká na Rebel Moon

Se slavnými hláškami z pohádky S čerty nejsou žerty Petr Nárožný po 40 letech znovu obléká uniformu kaprála, aby v kampani od Ogilvy podpořil novinku Netflixu Rebel Moon.

První lokální kampaň streamovací služby Netflix upozorňuje na akční sci-fi režiséra Zacka Snydera Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně, který je k vidění od 22. prosince. Hlavní role se ujal Petr Nárožný, jenž ve spotu propojuje sci-fi s ikonickou vánoční pohádkou S čerty nejsou žerty.

Nárožný v reklamě tráví Vánoce na chalupě a v televizi narazí na pohádku, v níž v roce 1985 ztvárnil postavu kaprála. Ten má na povel armádu bojovníků, které častuje dnes již zlidovělými hláškami, jimž vévodí ta nejikoničtější: „Je to Rebel!“. Když mu upadne ovladač, spustí videotéku Netflix a v ní nový sci-fi snímek Rebel Moon. Se zaujetím sleduje děj, který mu začne velmi nápadně připomínat situace, které jeho tehdejší postava zažívala v původní české pohádce, a tak se oba rebelské světy propojují.

„Když jsme přemýšleli o tom, jak představit svět filmu Rebel Moon neotřelým způsobem českému divákovi, hláška „Je to Rebel!“ z oblíbené české pohádky nám stále přicházela na mysl. Angažovat do tohoto ryze lokálního konceptu právě Petra Nárožného a spojit čas českých Vánoc s timingem očekávané premiéry sci-fi snímku se tak stalo podstatou a kreativní ideou kampaňového spotu,“ říká Mike Martin, šéf kreativy české Ogilvy.

Od vzniku kampaňové ideje v kreativním a PR týmu agentury Ogilvy, která se značkou Netflix zahájila spolupráci v PR oblasti letos v listopadu, až po finální dokončení spotu uběhl zhruba měsíc. Natáčelo se ve Varšavě pod taktovkou polského režiséra Daniela Jaroszka, který stojí i za polskými lokálními tituly z továrny streamovací služby Netflix. Produkci videa zastřešil tým Papaya films.

Video bude nasazené na oficiálních Facebook a YouTube kanálech značky Netflix a k celému počinu proběhne i PR kampaň, v níž bude hrát prim právě Petr Nárožný.

Vizitka kampaně:
Klient: Netflix (Gosia Mazur, Lucja Dzierzak, Amalie Rang)
Kreativní idea: Ogilvy (Mike Martin, Richard Kolbe)
Režie: Daniel Jaroszek
Produkce: Papaya Films (Ola Pudlo, Pela Kujda)
Projektové řízení: Ogilvy (Tereza Raidová, Václav Rambousek)
PR: Ogilvy (Tereza Raidová, Václav Rambousek, Jakub Wija, Martina Vokrouhlíková)
Sociální média: Publicis (David Bárta)

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345