Reklama
Megaboard

Jägermeister nasadil v kampani Jäžíška, k lahvím dává dárky v eko obalech

Brand Jägermeister spustil kampaň „Pravé #namražené Vánoce“. Na eko obaly dárků naváže příští rok dalšími aktivitami.

Ozdoby na strom, svetr zakladatele značky Curta Masta, ponožky nebo sadu skleniček rozdává výrobce Jägermeisteru svým zákazníkům za nákup lahví v rámci letošní akce s názvem „Pravé #namražené Vánoce“. S dary značka přechází na využití stoprocentně udržitelného materiálu. Jedná se o první krok, na nějž budou v roce 2024 navazovat další aktivity, v rámci kterých chce Jägermeister ukázat ekologickou cestu. Na závěr vánoční kampaně proběhne slosování, v němž tři výherci získají freeride lyže vyrobené na zakázku pro Jägermeister.

Kampaň se odehrává na webu s názvem Pravé Vánoce jsou namražené. „Letošní Vánoce ladíme v duchu naší celoroční kampaně, v níž informujeme o správné teplotě podávání Jägermeisteru. Chceme naše zákazníky ale především potěšit a pobavit. Vsadili jsme proto na takové typické vánoční dárky, jako jsou koule na strom, ponožky, svetr s jelenem a podobně,“ uvádí Kateřina Legátová, senior brand manažerka Jägermeistera pro ČR, a dodává: „Nejpopulárnější dárek jsou ale originální Jägermeister skleničky, díky kterým si mohou spotřebitelé vychutnat ledově namraženého Jägermeistera z pohodlí domova. A za jednu zakoupenou láhev jich dostanou rovnou šest!“

Kreativu vánoční kampaně vyvinul tým Jägermeisteru interně. Běží na nové webové platformě, kde budou brandové produkty k dostání celoročně.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále