Reklama
Megaboard

Darujte Obědovku, vyzývá organizace Zachraň jídlo v kampani od WMC Grey

Projekt podporující veřejnou sbírku ukazuje realitu života v azylových domech se spoty od WMC Grey, produkcí Creative Embassy a režisérů Mugshots.

Nezisková organizace Zachraň jídlo opět spouští veřejnou sbírku Obědovka, která si klade za cíl zachránit nevydané porce z jídelen a doručit je potřebným. Podporuje ji kampaní od agentury WMC Grey, jež se soustředí na akcentování skutečných příběhů obyvatel azylových domů a realitu jejich talířů.

Koncept Život na talíři zdůrazňuje, že jsou lidé, kteří o sebemenší naplnění talíře každý den bojují. I jeho obsah tak může ukázat, jaký životní příběh právě prožíváme. „Za prázdnými talíři se skrývají skutečné příběhy lidí, kteří se mnohdy do azylových domů dostali nešťastnou shodou náhod. Jedná se například o samoživitelky, nebo důchodce. A právě jejich talíře plní dárcovské příspěvky. Protože změnit život může i jedno plnohodnotné teplé jídlo,“ říká copywriterka z WMC Grey Aneta Lišková.

Spolu s agenturou se o kreativní ztvárnění konceptu postarala produkce Creative Embassy s režiséry Mugshots. Kampaň běží od konce listopadu v onlinu, outdooru, či na profilech influencerů. A nese jednoduché sdělení: Konzervy, těstoviny a mnohdy nic. Takové je totiž běžné menu tisíců lidí v azylových domech. Přitom se denně v českých jídelnách vyhazuje 72 000 nevydaných porcí. Koupí Obědovky v hodnotě 500 korun organizace Zachraň jídlo naplní dvacet žaludků jídlem, které by se jinak vyhodilo.

„Pokud bude letošní sbírka Obědovka úspěšná, zvýšíme počet zapojených jídelen i azylových domů a tím nakrmíme další tisíce lidí v nouzi. Pevně věřím, že emotivně laděné video vyprávějící reálný příběh ženy z Azylového domu přiměje lidi k podpoře projektu postaveném na selském rozumu. A sice místo do koše dát přebytečná jídla tam, kde udělají největší radost,“ dodává ředitelka Zachraň jídlo Michaela Číhalíková.

Vizitka kampaně:

Klient: Zachraň jídlo, z.s.
Kreativní agentura: WMC Grey
Kreativní ředitel: David Suda
Copywriter: Aneta Lišková
Art director: Martin Šimon
Account manažerka: Marcela Zálohová
Produkce: Creative Embassy
Režie: Mugshots

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále