Platforma Bezrealitky nechala umělou inteligenci navrhnout mezinárodně srozumitelné vánoční vizuály. Chce oslovit i cizince v Česku.
Letošní vánoční online kampaň pojala společnost Bezrealitky jako „globální“. S výběrem vizuálů pomohla AI, která dostala jasné zadání – připravit vizuály, kterým porozumí každý, nehledě na národnost. Vánoce jsou obdobím roku, kdy o novém bydlení uvažuje nadprůměrné množství zde žijících cizinců, kterým se největší česká digitální služba chce připomenout.
„Snažili jsme se vytvořit univerzální koncept vánočních vizuálů, který by byl srozumitelný lidem z různých zemí. O pomoc jsme poprosili umělou inteligenci, která bez většího překvapení vybrala jako mezinárodní symbol vánočních svátků Santa Clause,“ uvádí Ondřej Strada, e-commerce manažer Bezrealitky.
AI dostala zároveň za úkol vybrat ideální dům například pro hokejistu, vášnivého hráče počítačových her, děti nebo psa. Domy se následně staly součástí vizuálů. „Díky systému hlídacích psů a chytrých filtrů jsme schopni ohlídat inzeráty, které se co nejvíce blíží vysněnému domovu. A kampaň to v nadsázce připomíná,“ doplňuje Strada.
Ve vizuálech se i tentokrát objeví dlouhodobá propozice služby – tedy skutečnost, že Bezrealitky jsou bez provize makléřům, která v případě nájmů dosahuje v průměru 20 tisíc korun, bez starostí díky integrovaným službám a bez háčků, které vychází z transparentní komunikace a jasných podmínek.