Značka Nespresso nelení a ke svému ambasadorovi Georgi Clooneymu přidává další velké jméno – Davida Backhama. A nebude to levné.
Značka Nespresso má už od roku 2006 úspěšnou spolupráci s hercem Georgem Clooneym, od roku 2015 dokonce globálním. V kampaních pro brand ho občas doprovodí další známé tváře, jako například Jean Dujardin a Camille Cottin v loňské i letošní podzimní kampani, nebo Julia Garner se Simone Ashley letos na jaře.
Teď k němu ale Nespresso přidává další velké jméno – fotbalovou celebritu Davida Beckhama. „Kávu Nespresso jsem vždy miloval, ať už si užívám klidnou chvíli doma s rodinou nebo se připravuji na pracovní schůzku,“ prohlásil mimo jiné při oznámení spolupráce Beckham, který se rovněž se svou rodinou nedávno objevil v několikadílném dokumentu na Netflixu. Tomu se mimochodem podařilo stát se nejsledovanějším pořadem streamovací služby ve 36 zemích.
Pro Nespresso to nebude nejlevnější spolupráce. Společný majetek Davida Beckhama a jeho manželky Victorie, známé také jako Posh Spice z legendární britské kapely Spice Girls, je odhadován na 425 milionů eur. A přispěla k němu také řada partnerství se známými značkami. Beckham už v roce 2003 například podepsal „doživotní dohodu“ s Adidasem za 131 milionů eur nebo se kontroverzně upsal k propagaci Kataru, údajně za 143 milionů eur. Spolupracoval také se značkami Armani, Pepsi, Gillette, Sainsbury’s, Jaguar a nyní je též ambasadorem hodinek Tudor a vozů Maserati.
Nespressu se už ale podle popularity reklam vyplatila sázka na George Clooneyho, kterému například podle irského byznysového serveru BusinessPlus značka zaplatila 45 milionů eur.