Značka Glade se letos rozhodla přenést zákazníky se svými svíčkami do světa vánočních aktivit s nádechem kreativity a osobního doteku. V její vánoční kampani vytvořené ve spolupráci s marketingovou agenturou #mdworks totiž nejde pouze o vůně, ale také o spojení s naším niterným vánočním umělcem.
„Náš přístup k tvorbě kampaně spočívá v podpoře DIY kreativity. Snažíme se skrze užitečný obsah oslovit cílovou skupinu – tedy milovníky svíček a vánočních tradic – inspirativními nápady na vánoční dekorace, ve kterých hrají klíčovou roli svíčky Glade,“ říká Daniel Pech, managing director #mdworks. „Kampaň ukazuje to, že jsou svíčky Glade vnímány nejen jako součást vánoční atmosféry, ale také i vánočních příprav obecně,“ dodává.
V rámci kampaně došlo také k realizaci speciálního workshopu. Pozvání přijalo 14 vybraných influencerů, kteří se v podvečer sešli v květinovém ateliéru Rosmarino na Václavském náměstí v Praze. Zde si ve slavnostně laděném prostředí užili první nádech Vánoc a vytvořili vlastní adventní věnce s použitím svíček Glade. Výsledkem byly nejen nádherné dekorace, ale také zcela autentický obsah, který oživil první signály vánoční atmosféry na sociálních sítích. Uživatelé tak mohli sledovat obsah, který je inspiruje k vlastní tvorbě.
Hlavním cílem kampaně je představit svíčky Glade nejen jako zdroj vůně, ale také jako společníky, kteří nám pomáhají vytvářet vzpomínky. Spojením kreativního obsahu a emocionálního propojení se daří vytvořit silné spojení mezi značkou a zákazníky. Svíčky Glade se tak stávají nejen součástí vánočního rituálu, ale i nesmazatelným zážitkem spojeným s kreativitou a láskou k vánočním tradicím.