Reklama
Megaboard

Nelamte si hlavu s dárky, zjišťuje Jakub Prachař v ironickém spotu obchodních center CPI Property Group

Starosti s nakupováním dárků v hektické předvánoční době se humorným spotem pokouší odlehčit realitní společnost CPI Property Group, do jejíhož portfolia patří 15 obchodních center po celém Česku. Kreativní návrh vznikl v agentuře Proximity Prague.

Hlavní role ve spotu se s ironií sobě vlastní zhostil Jakub Prachař. Během několika málo vteřin v něm nabídne odpověď těm, kterým chybí vánoční inspirace. „Naším cílem bylo vytvořit u široké veřejnosti povědomí o dárkových kartách našich nákupních center a podpořit jejich prodej. Při uvažování o konceptu jsme se s agenturou opřeli o klasickou předvánoční situaci, kterou zná každý z nás – váhání, co koupit, abychom udělali radost svým blízkým,“ říká Pavel Urban, ředitel marketingu obchodních center skupiny CPI Property Group, a dodává: „Výsledkem je originální spot s ironicko-komickou linkou v charakteristickém podání Jakuba Prachaře, který publikum pobaví sdílením důvěrně známého problému a zároveň efektivně představí produkt, jemuž zajistíme podporu napříč většinou našich nákupních center.“

Děj videa je totožný pro všechna nákupní centra v České republice, avšak postprodukčně je do každého spotu zakomponovaný samostatný branding, v očích zákazníků je totiž každé z nich svébytnou značkou. Do kampaně je zapojených 11 center, která nabízí dárkové karty – pražský Fénix, CityPark Jihlava, IGY České Budějovice, Futurum Hradec Králové, Futurum Kolín, NC Královo Pole v Brně, Olympia Plzeň, Olympia Teplice, Olympia a Bondy v Mladé Boleslavi a Nisa Liberec.

Zdeněk Mikeš, CEO kreativní agentury Proximity, říká: „Jednomu obchodnímu centru se nevyplatí vyrábět spot na propagaci produktu typu dárkové karty, přestože by si to kreativci z Prahy přáli. Myšlenka klienta realizovat spot pro skupinu center je naprosto skvělý. Výsledkem je video s notnou dávnou nadsázky, ve kterém se najde snad každý z nás. Děkujeme za příjemnou spolupráci a důvěru, kterou jsme cítili od prvního meetingu až po dodání finálních výstupů.“ Produkci spotuzajistila agentura Punk film, online komunikační kampaň je řízena centrálně a spravuje ji agentura Knowlimits.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále