Firma Garmondi CZ, distributor potravin pro děti, spustila svou první brandovou kampaň. Ve spotech pro YouTube představuje mladého vědce, který zábavnou formou analyzuje složení jednotlivých potravin.
Za kreativou i produkcí kampaně stojí Produkce KUK dvojice Pavlíny Štochlové a Marka Vohryzky. “Chtěli jsme co nejvíc vystihnout, že si na výběru produktů dávají v Lepším složení opravdu záležet. Volí produkty bez éček, barviv a dalších škodlivých látek. A přitom jde pořád o potraviny, které dětem chutnají,” komentuje vznik kreativy její spoluautorka, Pavlína Štochlová a dodává. “V samotném zpracování jsme se snažili vytvořit hravou laboratoř. Jídlo přijíždí malému vědci po pásovém dopravníku, mléko do misky napouští plnící linka, příbor podává robotická ruka. Hodně jsme si s tím vyhráli a i našeho mladého herce díky tomu natáčení ještě víc bavilo.”
Spoty běží od října na YouTubu, a to jak v podobě přeskočitelného videa, tak jako šestivteřinové bumpery. K vidění jsou i v síti kin Cinestar. V rámci produkce vznikly i další vizuály, které budou jako doplňková komunikace použity na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu.
Firma Garmondi vznikla v reakci na širokou nabídku nekvalitních dětských potravin běžně dostupných na trhu – její majitelky, Klára Holá (jako manažerka prošla různými pozicemi ve Slevomatu a Rohlíku) a Petra Vlčková, se proto snažily hledat značky, které nabízejí kvalitnější složení. Výrobky nejenže dováží, ale aktuálně je i úspěšně dodává do Rohlíku, řetězce Albert nebo DM Drogerií. Zároveň je prodává i na svém vlastním e-shopu LepsiSlozeni.cz.