Největší český prodejce hudebních nástrojů, který působí na dvanácti evropských trzích, zahájil sezonu novou reklamní kampaní, která nabízí svěží pohled na tradiční vánoční idylu a vyzývá k zamyšlení nad tím, jak by vypadal svět bez hudebních nástrojů.
Kreativní koncept, který se zrodil uvnitř týmu Kytary.cz, si pohrává s myšlenkou, jak by vánoční svátky vypadaly bez nezbytného zvuku hudebních nástrojů a hudby tak, jak ji dnes známe. Režie kampaně byla svěřena talentované Lence Záthurecké, která dokázala převést tuto provokativní myšlenku do poutavé vizuální podoby. Některých hereckých rolí a pozic ve filmovém štábu se již tradičně ujali zaměstnanci firmy. Spot i bannerové reklamy mají dvanáct jazykových mutací.
„Naše kampaně nejsou jen o produktech, výhodných cenách a benefitech, jak je v branži zvykem. Snažíme se vystoupit z řady a chceme, aby si divák po shlédnutí odnesl i něco víc a tak zůstala značka v jeho mysli déle,“ uvádí Filip Černý, marketingový ředitel Kytary.cz. „Hudba je radost a hraje klíčovou roli v našich emocích a rituálech, nejen o Vánocích. Sami milujeme hudbu a víme, že spojuje lidi. To je poselství, které rezonuje každou naší kreativní kampaní.“
Kampaň ilustruje tradiční vánoční scénu, kde však něco trochu skřípe. Je to právě absence hudebního nástroje, která v tomto vysněném absurdním světě přijde všem jako naprosto normální. Industriální verze známé koledy dodává spotu neotřelý nádech.