Reklama
Megaboard

Kytary.cz hrají ve vánočním spotu koledu na cirkulárku

Největší český prodejce hudebních nástrojů, který působí na dvanácti evropských trzích, zahájil sezonu novou reklamní kampaní, která nabízí svěží pohled na tradiční vánoční idylu a vyzývá k zamyšlení nad tím, jak by vypadal svět bez hudebních nástrojů.

Kreativní koncept, který se zrodil uvnitř týmu Kytary.cz, si pohrává s myšlenkou, jak by vánoční svátky vypadaly bez nezbytného zvuku hudebních nástrojů a hudby tak, jak ji dnes známe. Režie kampaně byla svěřena talentované Lence Záthurecké, která dokázala převést tuto provokativní myšlenku do poutavé vizuální podoby. Některých hereckých rolí a pozic ve filmovém štábu se již tradičně ujali zaměstnanci firmy. Spot i bannerové reklamy mají dvanáct jazykových mutací.

„Naše kampaně nejsou jen o produktech, výhodných cenách a benefitech, jak je v branži zvykem. Snažíme se vystoupit z řady a chceme, aby si divák po shlédnutí odnesl i něco víc a tak zůstala značka v jeho mysli déle,“ uvádí Filip Černý, marketingový ředitel Kytary.cz. „Hudba je radost a hraje klíčovou roli v našich emocích a rituálech, nejen o Vánocích. Sami milujeme hudbu a víme, že spojuje lidi. To je poselství, které rezonuje každou naší kreativní kampaní.“

Kampaň ilustruje tradiční vánoční scénu, kde však něco trochu skřípe. Je to právě absence hudebního nástroje, která v tomto vysněném absurdním světě přijde všem jako naprosto normální. Industriální verze známé koledy dodává spotu neotřelý nádech. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále