McDonald’s rozjel sýrovou sezónu s kampaní plnou žlutých kuliček a pocitem dětské radosti od agentury DDB Prague.
Síť restaurací McDonald’s v Česku a na Slovensku po roce opět přináší sýrovou sezónu s limitovanou nabídkou produktů jako jsou Cheese King, Swiss King, Smažák Fresh či hermelínky. V kampani pak spolu s kreativní agenturou DDB Prague dramatizuje pocit radosti.
„Je čas radovat se jak malí,“ zaznívá nejen z televizního spotu vytvořeného s produkcí Bistro Films v režii Marka Partyše a kamerou Filipa Marka, ale ze všech OOH a online médií či v restauracích.
„Sýrová sezóna je něco, co v našem kalendáři prostě nesmí chybět. Už od konce léta se k nám dostávají dotazy, kdy už zase bude… Fakt, že na ni naši zákazníci tak pozitivně reagují, nás motivoval udělat něco víc než jen produktovou kampaň,“ říká Helena Mužíková, marketingová manažerka společnosti McDonald’s, a dodává: „Proto jsme hledali komunikační platformu, skrze kterou bychom tuto nejoblíbenější limitku oslavili ve větší šíři.“
Jan Faflík, CEO DDB Prague, pak doplňuje: „Letošní kampaň nám dává možnost jít za hranice produktové komunikace a věnovat se i budování emocí spojených se značkou. A také lidi jednoduše pobavit a přinést jim zážitky, které jim udělají radost.“
Kampaň poběží do ledna 2024. Objeví se v televizi, v tisku, out of home a online, včetně sociálních sítí. Statické vizuály nafotil Pavel Hejný.
Vyvrcholení kampaně má přijít na přelomu listopadu a prosince, kdy McDonald’s společně s DDB Prague připravují jedinečnou aktivaci.
Vizitka kampaně:
Klient: McDonald’s
Agentura: DDB Prague
Chief creative officer: Klára Palmer, Dora Pružincová
Ideamaker / Copywriter: Ondřej Doskočil Amrich
Creative / Senior art director: Iván Ardura
Senior account manager: Dominika Sabová
Business director: Nikola Bochová
Agency producer: David Havel
Sound designer: Ondřej Dvořák
Senior integrated designer: David Boleslav
Stratég: Maroš Gonda
Režie: Marek Partyš
DOP: Filip Marek
Produkce: Bistro Films
Foto: Pavel Hejný
Mediální agentura: OMD Czech & Slovakia