Reklama
Megaboard

Home Credit v horké fázi letošní kampaně cílí i na živnostníky a OSVČ

Společnost Home Credit vstoupila do hlavní fáze své celoroční reklamní kampaně. Přidává nová média i komunikaci zbrusu nového produktu pro živnostníky a OSVČ.

„Akviziční marketingová komunikace Home Creditu stojí v letošním roce na digitálním marketingu a televizní kampani na kanálech Prima Group a Atmedia. V letošní hlavní sezóně jsme se rozhodli rozšířit naši televizní kampaň i na kanály Nova Group a od začátku roku investujeme poměrně výrazně do online video formátů. Zároveň prakticky každý měsíc zkoušíme nové, pro nás netypické formáty, které nám pomohou náš media mix ještě více rozšířit, a diverzifikovat tak závislost na tradičních media typech,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí sekce Marketingu.

Home Credit na začátku října ohlásil vstup na trh malých podnikatelů. V první fázi spustil produkt určený pro provozní financování živnostníků a OSVČ s flexibilním splácením do výše 500 000 korun a v druhé fázi začal nabízet zajištěný úvěr pro živnostníky a malé firmy do výše 30 000 000 korun. V souvislosti s tímto produktovým obohacením rozšiřuje také komunikační kampaň a v televizní i online kampani komunikuje nově i spot na nový produkt Flexibilní půjčku pro podnikatele.

„Nadlinková komunikace na segment ‚mikro‘ v tuto chvíli tvoří zhruba 30 procent naší kampaně a v příštím roce v ní budeme systematicky pokračovat. Cíle nejsou malé. Do pěti let bychom chtěli na trhu financování podnikatelů dosáhnout srovnatelné znalosti komunikace a zvažování značky, jako máme nyní u spotřebitelů,“ doplňuje Vašíček. Nový spot pro podnikatele vychází z úspěšného kreativního konceptu Úsměvy. V hlavní roli se představuje drobný živnostník – truhlář. Na výrobě se podílela pražská filmová agentura Blackbot pod vedením Tomáše Šišky a zlínská IS Produkce.

Dle série pravidelných průzkumů realizovaných se společností Perfect Crowd vzrostla od spuštění komunikačního konceptu Úsměvy v červnu 2022 spontánní znalost značky o 30 procent, zvažování značky o 46 procent a znalost komunikace o 13 procent.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále