Dr. Max nabízí recept na nízké doplatky

Nová kampaň agentury McCann Prague pro Dr. Maxe se zaměřuje na úsporu peněz za léky na předpis.

„V kampani pracujeme se sebevědomým sloganem „Máme pro vás recept na nízké doplatky“. Protože lékárníci Dr. Max vám nabídnou vhodnou alternativu léků na předpis bez doplatku, případně s nejnižším možným doplatkem.“

Celá komunikace klade důraz právě na lékárníky Dr. Max na odborníky s lidským a citlivým přístupem k zákazníkům. Představí se nová tvář – zástupce lékárnic a lékárníků Dr. Max – mladá, talentovaná herečka Pavla Dostálová. Jejím zákaznickým protějškem je už tradičně sympatická dáma v podání Blanky Zdichyncové.

Celý tým se také zaměřil na lékárnu jako takovou. Nejde už o sterilní studenou lékárnu, kam člověk zavítá, jen když musí. U Dr. Max je lékárna příjemným přátelským prostředím, kde vás rádi vidí a svými službami vám dokážou udělat hezčí den.

Jedná se o dlouhodobou kampaň, která běží v TV, tisku, online, SoMe i v OOH od listopadu 2023 a prolne se až do roku 2024. Po úspěšné spolupráci na minulé kampani se o vizuály znovu postaral fotograf Pavel Hejný. Spoty vznikly pod vedením režijního dua N&N a produkce Procoma.

„Pacienti vyzvedávající si léky na předpis jsou pro nás stále hlavní cílovou skupinou, a proto jsme se rozhodli pro přípravu nové komunikace, kde jim sdělíme hlavní benefit lékáren Dr. Max, kterým je recept na nízké doplatky. Při současné, stále ještě vysoké inflaci je to určitě sdělení, které bude nejen u této cílové skupiny rezonovat. Zároveň akcentujeme kvalitní zdravotní péči, kterou naši lékárníci našim zákazníkům poskytují,“ shrnuje Tereza Dušková, marketingová ředitelka Dr. Max ČR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka