Značka Amundsen z portfolia Stock Plzeň-Božkov spustila první kampaň od Saatchi & Saatchi s novým konceptem.
Nový komunikační koncept značky Amundsen z portfolia Stock Plzeň-Božkov od agentury Saatchi & Saatchi se vrací ke skandinávským kořenům značky. Pod hashtagem #jakoamundsen inspiruje lidi, aby si užívali život a vnímali svět kolem sebe s originálním severským nadhledem a přímočarostí. Čistě, bez zbytečných předsudků a frází.
Značka koncept poprvé představila v aktuální kampani na sociálních sítích. Novou optikou se dotýká řady témat, která rezonují dnešní společností. Od mezilidských vztahů přes ekologii až po umění.
Nově definovaný „tone of voice“ podtrhuje i osobitý vizuální styl navržený se zapojením nástrojů AI. Během listopadu odstartuje další digitální fáze kampaně, která využije i influencery. V rámci dlouhodobé spolupráce vznikne také kreativní koncept letní limitované edice pro rok 2024.
„Při tvorbě nového komunikačního konceptu jsme společně s klientem dlouho řešili, jak vlastně dnes může alkoholová značka k lidem mluvit, aniž by jen plytce klouzala po povrchu líbivých marketingových frází. Aby byla relevantní, autentická a současně inspirativní,“ říká Petr Roth, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi / Publicis Groupe, a dodává: „Odpověď jsme nalezli přímo v samotné severské podstatě značky Amundsen. Ta totiž nabízí originální optiku, díky níž lze život a svět kolem nás nahlížet zcela novým atraktivním způsobem. S pomocí nástrojů AI jsme pak pro Amundsen dokázali vytvořit i specifický vizuální jazyk, který by byl jinak produkčně i finančně v podstatě nedostupný.“
Spolupráce se značkou, která patří do portfolia společnosti Stock Plzeň – Božkov, trvá od letošního roku, kdy Saatchi & Saatchi uspěla v tendru na kreativní komunikační agenturu. Vedle vodky Amundsen pracuje agentura i pro další brandy společnosti. Letos například uvedla na trh nový rum Ron de Azur. V rámci modelu Power of One zajišťuje skupina Publicis Groupe pro STOCK také nákup a plánování médií.