Reklama
Megaboard

Notino v nové kampani zklidňuje předvánoční shon

Kampaň s názvem „Darujte si klid“ z dílny Triadu ukazuje širokou nabídku Notina a pohodlný nákup.

Kampaň startuje v polovině října ve všech 27 zemích, ve kterých Notino v současné době působí. Objeví se také na televizních obrazovkách, a to celkem v 15 státech, a v 17 evropských zemích na dalších kanálech včetně YouTube a platforem Meta. Zákazníci ji budou moci zaznamenat také v retailu, na komunikačních kanálech Notina a prostřednictvím influencerů, kteří se společností spolupracují. Například v polské verzi spotu se představí herečka a ambasadorka Notina Malgorzata Socha.

Kampaň „Darujte si klid“ chce ukázat, že vánoční nákupy mohou probíhat bez stresu a v pohodě, a proto Notino svým zákazníkům představuje možnosti uživatelsky přívětivé aplikace, která jim nákupy vánočních dárků zpříjemní.

Kampaň Notina „Darujte si klid“ od agentury Triad Prague

„Přejeme si, aby si naši zákazníci krásný předvánoční čas a přípravu na Vánoce opravdu užili. Spousta lidí si dělá zbytečné starostí, a přichází tak o kouzlo Vánoc,“ říká Martina Juráňová, senior brand marketing manager Notina. „Jedním z hlavních stresů může být nakupování vánočních dárků a to je něco, s čím může Notino opravdu pomoci. Nákupy na Notinu jsou tak jednoduché, že si je může každý užít v úplném klidu a pohodě. Díky naší aplikaci a dalším vychytávkám, které nákup usnadňují a zpříjemňují, si můžete u nakupování odpočinout, dát si třeba masku a relaxovat,“ doplňuje.

„Uprostřed svátečního spěchu a ruchu nám vánoční kampaň Notina připomíná drahocenný dar pohody,“ říká i Alexander Montchovsky, brand marketing director Notina. „Ve vánočním období je pro nás nejdůležitější přijmout klid, najít krásu v pomalejším tempu a vychutnat si radost z pokojných chvil.“

„Cílem kampaně je ukázat, že nákupem na Notinu získají zákazníci po celém světě to, čeho se jim v předvánočním období často nedostává, tedy klid. V kampani ‚Darujte si klid‘ proto pracujeme s myšlenkou, že online nákupy na Notinu lidé obdarovávají nejen své blízké, ale již zmíněným klidem i sebe,“ představuje koncept Richard Axell, kreativní ředitel agentury Triad Prague, která kampaň vytvořila.

„Celý kontext kategorie beauty se proměňuje v souladu s důležitým společenským tématem. Krása by dnes již neměla být jen o tom, skvěle vypadat, ale hlavně se skvěle a zdravě cítit. Proto jsme ve strategii reagovali na důležitost wellbeingu, který je pro Notino klíčovým tématem,“ doplňuje myšlenku konceptu Anastasia Sochneva, account director agentury Triad.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále