Jdi štěstí naproti: Fortuna má nový komunikační koncept od Publicis Groupe

Sázková společnost Fortuna spouští první kampaň s novým dlouhobým komunikačním konceptem. Pracuje v něm s názvem společnosti, který v latině znamená štěstěna. Koncept i kreativu připravila komunikační skupina Publicis Groupe.

Nový komunikační koncept Fortuny oslovuje všechny sázkaře, kteří si chtějí štěstěnu naklonit na svou stranu. Vždy, když jí jdou sázkaři naproti, Fortuna jim přeje. Na vzniku nového konceptu se podíleli experti napříč skupinou Publicis Groupe. Kreativu navrhla její agentura Leo Burnett pod vedením kreativní ředitelky Nikoly Foktové.

Ústředním bodem kampaně je televizní spot, ve kterém Fortuna oslavuje způsoby, jakými můžou jít lidé svému štěstí naproti. Ať už jde o každodenní dřinu, rituály nebo talismany pro štěstí. Spot vznikl ve spolupráci s reklamní produkcí Ad Kolektiv a režisérem Petrem Dvořákem. Objevuje se v něm známý hit Stop the rock od kapely Apollo 440. Kromě televize kampaň běží také v online médiích, v tisku i na venkovních plochách. V rámci sponzoringu se objeví také u partnerských klubů nebo na sportovních stadionech.

„Každý máme svůj způsob, kterému věříme, že nám přinese štěstí. Nejen při sázení, ale i v práci, při sportu, v osobním životě. V kampani jsme pracovali s tímto insightem, drželi se ho po celou dobu příprav a v předběžných testech se potvrdilo, že jdeme správným směrem. Navíc se nebude jednat o jednorázový výstřel, ale kreativa má nastavenou dlouhodobou strategii a vývoj. Naši klienti a fanoušci se můžou třeba těšit na mnoho autentických šťastných okamžiků, které zachytíme. Kdo jiný může mluvit o štěstí než Fortuna? Fortuna ti přeje,“ říká Nela Christovová, Head of Marketing Fortuna.

 „Touto kampaní startujeme dlouhodobý komunikační koncept včetně nové vizuální identity, kterou jsme spolu s klientem ladili několik měsíců. Štěstěna rozdává všem stejně, proto chceme každou další kampaní oslavovat (ne)obyčejné lidi a jejich neobyčejné způsoby, jak si naklonit její přízeň.“ říká Nikola Foktová, kreativní ředitelka Leo Burnett.

Vizitka kampaně:
Klient: FORTUNA
Kreativní agentura: Leo Burnett Prague/ Publicis Groupe
Produkční agentura: Ad Kolektiv
Režie: Petr Dvořák
Strategy: Tomáš Preněk
Client Service Director: Tereza Platilová
Senior Account Manager: Barbora Veselá
Art Director: Jiří Riess
Copywriter: Tomáš Svoboda
Head of Production: Adam Filus
Media: Dentsu

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)