Operátor v komunikaci od agentury Free Andy, v níž vystupují skuteční zaměstnanci firmy, láká na technologie, odměny a zaměstnanecký rozvoj.
Společnost O2 odstartovala novou HR kampaň „Chceš víc?“ se skutečnými zaměstnanci operátora. Chce ukázat zajímavou práci i atmosféru. „O2 je technologickým leaderem, a toho se někteří kandidáti trochu obávají. V kampani ukazujeme, že u nás mohou pracovat na zajímavých projektech, navíc ve fajn atmosféře. Pracovní úsilí umíme odměnit, mimo to zaměstnanci pracují se špičkovými technologiemi a rozvíjí se kariérně i odborně,“ vysvětluje Pavel Milec, personální ředitel O2. „Chci, aby to tu lidi bavilo, aby nepracovali takzvaně do šuplíku, ale jejich nápady se skutečně realizovaly. Hledáme talentované lidi, kterým dáme příležitost,“ dodává.
Základními prvky komunikace od in-house agentury Free Andy Agency má přiblížit firemní kulturu, základními prvky jsou technologie, zaměstnanecký rozvoj a odměňování. Na vizuálech se objevují zaměstnanci z Prahy, Ostravy a Ústí nad Labem, kteří působí v prodejnách, v obchodních i IT odděleních nebo jsou specialisty z pražské centrály. Každý typ pozice má komunikaci připravenou na míru včetně regionálních mutací a s benefity relevantními pro danou kategorii.
Součástí kampaně je též inovovaný kariérní web s novou grafickou podobou a doplněnými sekcemi. I zde se objevují tváře zaměstnanců. Na webu jsou, vedle seznamu aktuálně volných pozic, popsány i tři základní pilíře komunikace.
Kampaň se od prvního lednového týdne objevuje online, na sociálních sítích i v ATL komunikaci. Objeví se celostátně i v regionech Prahy, Ostravy a Ústí nad Labem. Pro cílenější komunikaci byly vybrány plochy poblíž centrály společnosti, v dopravních uzlech či přímo v prostředcích MHD ve spádové oblasti, odkud do práce dojíždějí zaměstnanci O2. Zároveň se bude objevovat v blízkosti vysokoškolských kolejí.
Vizitka kampaně:
Klient: O2
Agentura: Free Andy Agency
Kreativní koncept: Milan Vagač
Copywriter: Denisa Nováková
Klientský servis: Dagmar Mikšíková, Žofia Drugdová
Fotograf: Matěj Třešňák