Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Škoda vzdává hold sportovcům v nové brandové kampani

Spot s režií od autora videoklipů Jana Stracha a kreativou od pražské Zaraguzy upozorňuje na dlouhodobý sponzoring sportu. Ten už ocenila i česká Effie.

České zastoupení Škoda Auto v nové brandové kampani vzdává hold všem sportovcům a komunikuje tak své dlouhodobé sponzoringové aktivity v oblastech cyklistiky, hokeje a motorsportu. Třicetisekundový spot je od prosince k vidění v televizi, kině, digitálním prostoru a ve zkrácené verzi pak i na sociálních sítích. V rádiu zní prostřednictvím dvou sponzoringových spotů na Českém rozhlase.

Za kreativním zpracováním konceptu stojí pražská Zaraguza, produkci si vzala na starost produkce Beze Strachu a mediální nasazení zajišťuje již tradičně agentura PHD. Režie se tentokrát ujal režisér Jan Strach, známý především tvorbou hudebních videoklipů. Hudební podklad složil značce na míru zpěvák a skladatel Mikolas Josef a o narativ se opět postaral herec Michal Dlouhý.

Reklama
MMcite

„Cílem kampaně je připomenout všem sportovcům, že na své cestě kupředu nejsou sami, že mají vedle sebe vedle fanoušků také ty, pro které jsou vzorem a inspirací. Ve spotu si zahráli i někteří sportovci spojení se značkou Škoda, a tak je možné v přirozeném prostředí spatřit například Jiřího Ježka, nejúspěšnějšího cyklistu paralympijské historie, nebo nadějného rallye jezdce Dominika Stříteského,“ uvedl Libor Šedivák vedoucí marketingu českého zastoupení automobilky Škoda Auto.

Škoda letos oslavila třicetileté výročí oficiálního hlavního sponzorství Mezinárodní federace ledního hokeje (IIHF), které se objevilo v Guinessově knize rekordů. Během kampaně k letošnímu šampionátu se jí podařilo vydražit 30 NFT puků v celkové hodnotě 750 000 korun, které věnovala na hokejovou výbavu celkem 11 mládežnických klubů po celé republice. Dlouhodobě pak značka patří i mezi nejvěrnější partnery české hokejové reprezentace. Upozorňovala na to i „Kampaň s tahem na branku“, která letos na tuzemské Effie získala stříbro v kategorii Spotřební zboží.

Příští rok tomu navíc bude dvacet let, co je automobilka hrdým sponzorem nejslavnějšího cyklistického závodu na světě Tour de France, kde zajišťuje jak mobilitu, tak i další doprovodné a servisní služby. Pro všechny cyklisty pak provozuje online magazín We Love Cycling.

Sportovní trojúhelník uzavírá oblast motorsportu, kde automobilka donedávna disponovala vlastním továrním týmem Škoda Motorsport. V roce 2020 se značka rozhodla přerušit účast ve světovém šampionátu a zaměřit se na podporu závodních týmů po celém světě uvedení nového závodního modelu Škoda Fabia RS Rally2.

Vizitka kampaně:
Klient: Škoda auto (Libor Šedivák, Petra Klosová)
Agentura: Zaraguza CZ
Creative director: Kateřina Huňová
Ideamaker/Copywriter: Michal Krhut
Art director: Marián Vaňo
Strategist: David Červený, Lucia Urbaníková
Produkce: Beze Strachu
Režie: Jan Strach
Kamera: Tomáš Šťastný
Producent: Jan Strach
Hudba: Mikolas Josef
Mediální agentura: PHD Media

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)