Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hitem Vánoc jsou „pekypeky“. Už je máte připravené?

První vánoční spot ČSOB od Darwin & the Machines podtrhuje, že krásné Vánoce vykouzlí maličkosti, nezáleží na drahých dárcích.

V televizi, na sociálních sítích a v pobočkách ČSOB se od pondělí 12. prosince objevuje po letech první vánoční kampaň banky. Hrdinkou spotu od agentury Darwin & the Machines a produkce Darq studio je roztomilá dívka, pro níž rodiče pod režijní taktovkou Dominika Miškovského shánějí její vytoužené „pekypeky“. ČSOB chce ukázat, že nezáleží na velkých a drahých dárcích, ale že i maličkosti mohou vykouzlit ty nejkrásnější Vánoce.

„Předvánoční čas jsme zahájili první adventní neděli, kdy jsme na sociálních sítích sdíleli krátká videa, kde naši kolegové vyprávějí, jak i malý dárek v jejich rodině vykouzlil velkou porci radosti. A nyní pokračujeme s ‚pekypeky‘, v jejíž rodině i maličkost vykouzlila úžasné Vánoce,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka komunikace skupiny ČSOB, a pokračuje: „Zároveň ani v předvánočním období nezapomínáme na ostatní, a proto kampaň připomíná, že i malá darovaná částka může hodně pomoci – třeba zachránit život, pomoci při výcviku vodících psů nebo třeba s těžkostmi ve stáří.“

Reklama
ČEZ

Na speciálním vánočním webu csob.cz/pekypeky banka představuje neziskové organizace, kterým je možné i malou částkou přispět prostřednictvím služby NaDobrouVěc, jíž je možné sjednat přes aplikaci ČSOB Smart nebo s pomocí virtuální asistentky Kate.

Neziskovky také podpoří další speciální video, které bude banka šířit na sítích:

Kampaň poběží v televizi a v online spotech a v pobočkách, kde budou vizuály ve vánoční atmosféře a perníčky pro klienty jako poděkování.

Vizitka kampaně:
Klient: ČSOB
Kreativní agentura: Darwin & the Machines
Mediální agentura: Publicis Groupe
Produkční agentura: Darq studio
Creative director: Michal Pastier
Art director: Tereza Talichová
Key account: Salome Geregayová
Režie: Dominik Miškovský
Hudba: Jan Maxián
Fotograf: Pavel Hejný

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)