Kreativní tým Kiwi.com vypustil další video ze série „cestovních hacků“, které navazují na novou identitu značky.
Společnost Kiwi.com pokračuje v sérii videí upozorňujících na „hacky“, které ji odlišují od konkurence. Poslední, zhruba dvouminutový, spot se zaměřuje na směnné kurzy při platbách za letenky a staví na analogii s karate a trenér Hans v něm přirovnává nákup levných letenek k rozbíjení prkna hlavou.
„Kdybyste se mě před osmi měsíci zeptali, jestli podle mě vedení společnosti toto video odsouhlasí, řekl bych, že pravděpodobně ne. Ale stejně bychom ho prezentovali,“ uvedl mimo jiné na LinkedIn šéf interního kreativního týmu Christophe Wechsler s tím, že souhlas má díky kultuře a lidem v Kiwi, kde se nebojí vykročit mimo zažité mantinely.
Nový spot je k vidění na YouTube, sociálních sítích či na microsite Kiwi.com s cestovními hacky. Série videí, kde se vedle karatisty vychytávky ukazují i v „tutoriálech“ na vaření, make-up či třeba jógu, vychází z nové identity značky. Ta byla představena před dvěma měsíci a staví na sloganu „We hack the system, you fly for less“. Odráží se v ní pozice brandu na pomezí prodejce levných letenek a vývojáře technologií, které to umožňují.
V příštím roce chce Kiwi.com na novou komunikaci navázat širší aktivací na klíčových evropských trzích. „Testujeme hodně věcí, zkoušíme různé kanály. Vizí je zapojit televizi, rozhlas, venkovní reklamu i PR projekty. Finalizujeme dlouhodobou strategii, už i některé výstupy. Ke komunikování toho máme hodně,“ uvedl již dříve mimo jiné Wechsler v rozhovoru pro Marketing & Media.