Řetězec vánoční kampaní upozorňuje na význam dobrých sousedských vztahů a děkuje těm, kterým záleží na okolí.
Vánoční příběh Penny vypráví o chlapci, který se pravidelně setkává se starší paní při venčení jejich psů. Před Vánoci ovšem paní pes umírá a ona zůstává sama. Chlapec, kterému paní na procházkách chybí a její smutek mu není lhostejný, jí pak na Štědrý den společně s rodiči věnuje nového pejska z útulku.
„Poselstvím našeho příběhu je především pomoc lidem v našem okolí. Řada lidí okolo nás ji potřebuje a je jen na nás, zda si toho všímáme a dokážeme si vzájemně pomáhat, a to nejen o Vánocích,“ popisuje hlavní myšlenku Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny, a pokračuje: „Vzhledem k naší dlouhodobé filozofii dobrého souseda jsme chtěli ukázat příběh, kdy si můžeme nezištně pomáhat napříč generacemi, a jak málo někdy stačí k tomu, abychom udělali dobrý skutek, a tím i někoho šťastnějšího.“
Společně se začátkem reklamní kampaně Penny v polovině listopadu spustilo i web pomahamehezkycesky.cz, kde ukazuje podle společnosti nejdůležitější projekty z oblasti společenské odpovědnosti, kterým se řetězec dlouhodobě věnuje.
Televizní spot, jehož autorem je přímo Penny, natáčela produkční společnost Bistro Films v polovině října. Režie se ujal Martin Mareček. Ani v této kampani Penny nechybí Michal David, podkresovou klavírní melodií je jeho píseň „Pár přátel stačí mít“. Kampaň běží na všech hlavních TV stanicích i na sociálních sítích řetězce.
Vizitka kampaně:
Kreativní agentura: autorem myšlenky je tým strategického marketingu Penny
Kreativní ředitel: Vít Vojtěch
Copywriter: Vít Vojtěch/Penny
Produkce: Bistro Films
Režie: Martin Mareček
Mediální agentura: PHD Media
PR agentura: CCL