Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

T-Mobile TV představuje koncept komunikace od týmu Ticino

Operátor spustil podzimní kampaň pro svoji digitální televizi, hraje emocemi sedmi hrdinů.

Kampaň na T-Mobile TV běží od listopadu v tištěných médiích, na OOH plochách, v místě prodeje, v online prostoru i na sociálních sítích. Novou kampaní z dílny agenturního týmu Ticino (WPP) se sloganem „Přepněte na T-Mobile TV“ chce operátor zvýšit povědomí zákazníků o poskytované službě online televize.

„Službu T-Mobile TV jsme doteď komunikovali pouze jako doplňkový produkt, který je součástí rodinných balíčků. Dnešní způsob sledování televize je však natolik specifický, že jsme se rozhodli věnovat T-Mobile TV samostatnou komunikaci,“ uvedl Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.

Reklama
ČEZ

Kreativní koncept kampaně pracuje s pěti výraznými emocemi, které si je možné asociovat se sledováním televizního obsahu – nadšením, dojetím, zamyšlením, překvapením a napětím. Nositeli těchto emocí je v klíčových vizuálech od fotografa Matúše Tótha sedm vybraných hrdinů napříč společenským spektrem včetně domácího mazlíčka.

„Chtěli jsme vystoupit z řady a kreativním konceptem se odlišit od komunikace konkurence, která se zaměřuje převážně na speciální nabídku kanálů nebo na pohodové rodinné sledování. Vycházíme z faktu, že sledování televize na velké obrazovce je dnes už překonané a každý z rodiny ji sleduje jinak, někde jinde a v jiný čas. V konceptu se proto nesoustředíme jen na to, co v televizi sledujeme, ale i jak ji sledujeme a jaké emoce v nás vyvolává,“ říká Michaela Pechanová, kreativní ředitelka týmu Ticino.

Celkem 33 statických vizuálů pracuje s efektem záře z obrazovky v magentovém odstínu a v komunikaci jsou využity genericky, cíleně podle zájmů konkrétních uživatelů, ale i v sadě podle emocí, na které lze na T-Mobile TV přepnout. 

Vizitka kampaně:
Klient: T-Mobile
Agentura: Tým Ticino (WPP)
Creative director: Michaela Pechanová
Art director: Lais Veloso, Jaroslav Mašek
Strategie: Kim Hofmanová
Copywriter: Matouš Hruška
Account management: Vanda Zdvihal, Kristýna Ambrožová, Klára Kyselová
Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová, Yuriy Bondarenko
Produkce: Tomáš Tomášek, Bubenská Production
Fotograf: Matúš Tóth

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)