Společnost Meta Reality Labs na londýnském 3D billboardu na Piccadilly Circus v kampani představuje nový headset.
Kampaň na nejnovější headset pro virtuální realitu z dílny Mety poběží až do konce roku a má pomoci k lepším vánočním prodejům. Meta čelí tlaku investorů, že do rozvoje metaversa a virtuální reality nainvestovala šestnáct miliard dolarů a výsledky jsou zatím mizivé.
Prostřednictvím 90sekundového filmu na známé 3D OOH ploše v Londýně se Meta snaží zdůraznit, že si můžete hrát a komunikovat s lidmi z celého světa a přepravovat se kamkoli ve vesmíru. Dále se objeví i v londýnském metru, na sociálních sítích i kinech a na billboardech v Manchesteru a Nottinghamu. Ve vánočním klipu lidé uvidí, jak díky novým brýlím ožívá představivost u těch, kdo nový headset najdou pod stromečkem.
“Chtít Meta Quest není jen rozbalení technologické hračky – rozbalujete tím svá přání. Touto kampaní jsme chtěli zachytit radost z toho, že máme velká, neobyčejná přání a skutečně se mohou splnit s Quest 2. Ať už jde o oblékání a vzlétnutí do nebe jako váš oblíbený super hrdina, nebo jen strávit odpoledne na Mezinárodní vesmírné stanici, s VR je to všechno možné,“ uvedla pro server The Drum ředitelka marketingové komunikace Mety Chelsey Susan Kantor.
Minulý měsíc na stejném místě ohromila kolemjdoucí zase reklama na společnost WhatsApp, která propagovala nové bezpečnostní funkce této aplikace. Z blikajícího billboardu rak postupně vzejde realistická podoba historické budovy zakončená působivým otevřením sejfu do náměstí.