Na desáté výročí legendární vánoční kampaně se skokany na lyžích přichází T-Mobile s kampaní, která nemůže být odlišnější.
Telekomunikační společnost od 12. listopadu spustí kampaň s názvem „Jak se máš“, která bude uvedena ve všech devíti evropských zemí, kde působí Deutsche Telekom. „Letošní vánoční kampaň se záměrně vyhýbá obvyklým tématům a náladám. Propojování lidí je jedna ze základních funkcí našeho businessu a my chceme všechny inspirovat k tomu, aby se víc zajímali o své nejbližší a také lidi ve svém okolí, o ty, které třeba už dlouho neslyšeli, aby jim zkrátka zavolali a zeptali se jich, jak se jim daří,“ říká Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace. „A proto přicházíme s kampaní, jejíž moto je „Ujistěte se, že vaši blízcí mají pěkné Vánoce“. V různých situacích chceme lidi vyzývat, aby se v předvánočním shonu pozastavili a zamysleli se, s kým třeba už dlouho nemluvili nebo koho potkávají každý den, ale nikdy s ním neprohodili pár slov jen tak,“ dodává.
TV spot v délce 45 vteřin, který doplní 15vteřinové taktické spoty a podpora na sociálních sítí, je i přes laskavé sdělení temnější a díky německé produkci se trochu vymyká obvyklé české předvánoční produkci. Ještě víc tento kontrast zesílí při vědomím, že přesně před deseti lety se o vánoční kampaň T-Mobilu starali Jakub Kohák jako trenér Zadar Volanič a Vojtěch Kotek s Lukášem Pavláskem v roli skokanů na lyžích.
Kreativní agentura: adam&eve Berlin / kreativní Team Ticino a Proboston Creative pro uvedení v České republice
Produkce: ICONOCLAST Berlin
Režie: Jonathan Alric
Kamera: Jan Kapitän
Mediální agentura: MediaCom Praha