Herci Martinu Hoffmanovi pomáhají ve vánoční kampani Vodafonu senioři s digitálními technologiemi v malíku.
Výjimeční lidé dělají výjimečné Vánoce. To je claim kampaně, která se snaží přesvědčit, že senioři a digitální svět jdou dohromady a že zpřístupňování moderních technologií všem bez rozdílu má velký smysl. Vodafone to demonstruje na příběhu ve vánočních spotech. Herec Martin Hofmann, který je dlouhodobou tváří značky, se dostane do zdánlivě bezvýchodné situace. Tu nakonec vyřeší za pomoci digitálních technologií parta nadšenců v pokročilém věku.
„Aktuální kampaní upozorňujeme na klišé, že starší lidé jsou, pokud jde o moderní technologie, neschopní. Chceme vzdát hold všem, kteří se i ve vyšším věku technologií nebojí a od kterých se rozhodně mají další generace co učit i mimo tuto oblast. Už loni jsme v rámci Nadace Vodafone spustili vzdělávací projekt Digitální odysea a vidíme, že má smysl nabízet vhodnou formou výhody digitalizace všem. O to se snažíme a budeme snažit dál, věk vůbec nemusí být překážkou,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.
Spolu se spoty Vodafone odstartoval i vánoční nabídku, kterou míří jak nové, tak stávající zákazníky. Přináší v ní výběr dotovaných zařízení, to znamená telefonů, chytrých hodinek, tabletů, počítačů, televizí i třeba herních konzolí, na českém trhu. Nově si přitom zákazník ke každému telefonnímu číslu s měsíčním tarifem může výhodně koupit dvě zařízení. Vodafone jejich kombinace neomezuje, výběr je flexibilní. „Telefony nebo notebooky jsou nezbytným pomocníkem a často zásadním nástrojem pro spojení s přáteli i rodinou,“ dodává viceprezidentka Zohar Weitz.