Lama do kufru, místo pro děti i výlet do terénu. Životem inspirované spoty pro kampaň režíroval Pavel Soukup v produkci Flux Films.
Do 20. listopadu poběží kampaň, v níž automobilka Škoda Auto poprvé propaguje kompletní řadu svých SUV, ať už s konvenčním, tak s elektrickým pohonem. Za kreativou stojí pražská Zaraguza. Spoty, které režíroval Pavel Soukup a produkovala je Flux Films, se objevují v TV, jako sponzorské vzkazy. Kampaň běží i v kinech, rozhlasu, na sociálních sítích i online.
Cílem kampaně je ukázat širokou nabídku SUV, z které si vybere každý. Kreativní myšlenka byla podle agentury inspirována skutečnou situací, kdy se lidé na parkovišti u plně naloženého auta bavili o tom, že budou opravdu potřebovat SUV. Ve spotech se tak odehrávají životní mini příběhy, kdy si lidé kupují auto kvůli očekávání dalšího potomka, výletům do přírody, nebo když si dcera jako domácího mazlíčka vybere lamu.
Zaraguza už se společností Škoda Auto na kampaních pro český trh spolupracuje devět let. Flux Films pro klienta v minulosti realizovala například kampaň na MS v hokeji 2021 nebo jednu z kampaní pro program Škoda Plus.
Během natáčení probíhalo i fotografování jednotlivých vozů, o které se postaral Aleš Foff, z jeho fotografií bude pro kampaň využito pět klíčových vizuálů.
Vizitka kampaně:
Klient: Škoda Auto (Libor Šedivák, Eva Montaňez)
Agentura: Zaraguza CZ
Creative director: Kateřina Huňová
Creative leader: Michal Krhut
Ideamaker/Copywriter: Judita Ružičková, Dajana Székelyová
Art director: Marián Vaňo
Režie: Pavel Soukup
Producent: Adam Vopička
Mediální agentura: PHD Media
Fotograf: Aleš Foff
Kamera: Šimon Dvořáček
Produkce: Flux Films