Škoda v kampani od Zaraguzy poprvé ukazuje všechna SUV

Lama do kufru, místo pro děti i výlet do terénu. Životem inspirované spoty pro kampaň režíroval Pavel Soukup v produkci Flux Films.

Do 20. listopadu poběží kampaň, v níž automobilka Škoda Auto poprvé propaguje kompletní řadu svých SUV, ať už s konvenčním, tak s elektrickým pohonem. Za kreativou stojí pražská Zaraguza. Spoty, které režíroval Pavel Soukup a produkovala je Flux Films, se objevují v TV, jako sponzorské vzkazy. Kampaň běží i v kinech, rozhlasu, na sociálních sítích i online.

Cílem kampaně je ukázat širokou nabídku SUV, z které si vybere každý. Kreativní myšlenka byla podle agentury inspirována skutečnou situací, kdy se lidé na parkovišti u plně naloženého auta bavili o tom, že budou opravdu potřebovat SUV. Ve spotech se tak odehrávají životní mini příběhy, kdy si lidé kupují auto kvůli očekávání dalšího potomka, výletům do přírody, nebo když si dcera jako domácího mazlíčka vybere lamu.

Zaraguza už se společností Škoda Auto na kampaních pro český trh spolupracuje devět let. Flux Films pro klienta v minulosti realizovala například kampaň na MS v hokeji 2021 nebo jednu z kampaní pro program Škoda Plus.

Během natáčení probíhalo i fotografování jednotlivých vozů, o které se postaral Aleš Foff, z jeho fotografií bude pro kampaň využito pět klíčových vizuálů.

Vizitka kampaně:
Klient: Škoda Auto (Libor Šedivák, Eva Montaňez)
Agentura: Zaraguza CZ
Creative director: Kateřina Huňová
Creative leader: Michal Krhut
Ideamaker/Copywriter: Judita Ružičková, Dajana Székelyová
Art director: Marián Vaňo
Režie: Pavel Soukup
Producent: Adam Vopička
Mediální agentura: PHD Media
Fotograf: Aleš Foff
Kamera: Šimon Dvořáček
Produkce: Flux Films

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC