Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sazka spouští kampaň „Buď hráč, ne lůzr“. Upozorňuje na toxicitu v gamingu

Sazka představuje na veletrhu For Games novou kampaň, která si klade za cíl bojovat s aktuálními problémy v gamingovém prostředí. Síly Sazka spojila se Sinners Esports a společně představují video spoty, které upozorňují na sexismus a toxické chování v oblasti gamingu.

Esport je novodobý fenomén a patří do kategorie zábavy, které se Sazka věnuje například v rámci Sazka eLEAGUE – největší profesionální esportové ligy v České republice. Podpora zodpovědného přístupu k hraní, i v rámci gamingu, je logickým rozšířením projektu Sazky – Hraj s rozumem.

„Přestože se provozovatelé her snaží nevhodné chování blokovat a kontrolovat, my chceme herní prostředí kultivovat. Zodpovědný přístup je přirozenou součástí značky Sazka a je pro nás důležitý ve všech oblastech našeho podnikání,“ říká ke kampani Veronika Diamantová, tisková mluvčí společnosti Sazka.

Reklama
ČEZ

Kampaň začíná upozorněním na sexistické chování vůči hráčkám, které jsou terčem posměchu a jsou často v gamingovém prostředí posílány „do kuchyně“. Hesly, jako jsou „sexismus není sexy“, „připomíná ti to někoho“ nebo „buď hráč, ne lůzr“ pak chtějí bojovat proti diskriminaci žen v hráčském prostředí.

Kromě sexismu poukazují spoty také na toxické chování některých hráčů, kteří svým nevhodným a vulgárním projevem dokáží znepříjemnit celou hru pro svůj tým i protihráče. Hlavním heslem spotu je: „nebuď toxickej“. „Právě toxicita a sexismus jsou v tuhle chvíli ta nejpalčivější témata, nicméně nešvarů, ale i mýtů v esportu je celá řada. Společně se Sazkou proto kampaň na kultivaci gamingového prostředí budeme v příštím roce ještě rozšiřovat,“ doplňuje Bernard Šimon, CMO ze Sinners Esports.

U větších esportových organizací bývá samozřejmostí, že klauzule vymezující se proti nevhodnému chování je součástí smluvních podmínek. Což mimo jiné poukazuje na to, že chování hráčů se vzájemným respektem a v duchu fair play nebývá samozřejmostí a je ho potřeba korigovat.

Spoty vznikly ve spolupráci s českou esportovou organizací Sinners Esport, které je Sazka partnerem a videoprodukce byla v režii Pinarto studio. Kampaň poběží zejména v online prostředí a během streamingů esportových zápasů tak, aby se co nejpřirozenějším způsobem dostala přímo k hráčům.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)