Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Perfektní vzpomínky. V kampani Canonu účinkují Třeštík nebo Leitgeb

Špičkoví fotografové Tomáš Třeštík, Martin Rak, Tomáš Lébr a David Turecký, ale také herečka a influencerka Nikol Leitgeb nebo její kolegyně Martina Pártlová. Ti všichni jsou součástí nové marketingové kampaně společnosti Canon „Perfektní vzpomínky“. 

Jejím cílem je předvést amatérským fotografům, jak zachytit portréty či záběry přírody s pomocí dostupného vybavení od Canonu. „Naším cílem je oslovit především neprofesionální fotografy, fotografy začátečníky, rodiny s dětmi, sportovní nadšence a všechny ostatní, kteří chtějí zachytit perfektní vzpomínky ve skvělé kvalitě díky našim produktům. Chceme lidem ukázat, že nastavení fotoaparátu není vůbec složité a jak jednoduše lze fotku následně vytisknout nebo přenést na mobilní zařízení a sdílet dále,“ říká šéfka komunikace společnosti Canon ve střední Evropě Eva Kučmášová.

Online marketingová kampaň na podporu focení a fotoaparátů značky Canon běží od začátku října do prosince letošního roku na vybraných webech mediálních skupin Mafra, Czech News Center, Seznam.cz a Vltava Labe Media, ale také na YouTube a sociálních sítích zapojených influencerů. Základním prvkem kampaně jsou videa s tipy pro fotografy amatéry, kteří si chtějí rychle osvojit triky profesionálů.

Reklama
ČEZ

První díl je již od začátku října ke zhlédnutí na Technetu, jednom z webových magazínů iDNES.cz, a přední český fotograf Tomáš Třeštík v něm sdílí své zkušenosti s portréty. Zejména těmi dětskými. „Ve finále je úplně jedno, jestli fotíte drahým, nebo levným foťákem. Důležité je vědět, co chcete fotit, komunikovat s modelem a užít si to,“ říká Třeštík, jenž radí i s výběrem fotoaparátů či objektivů. Canon chce také motivovat lidi, aby si fotografie pro vlastní radost či obdarování tiskli doma za pomoci fototiskáren.

V dalších dílech sebe a své tipy představí fotograf přírody Martin Rak, sportovní fotograf Tomáš Lébr nebo David Turecký, jehož specialitou je focení jídla. K co největšímu zásahu kampaně přispěje i herečka a influencerka Nikol Leitgeb (roz. Štíbrová) a její kolegyně z uskupení 3v1, zpěvačka a muzikálová herečka Martina Pártlová. Na jejich Instagramech navíc statisíce followerů v průběhu kampaně najdou i promo kódy pro výhodnější nákup fotoproduktů značky Canon. Retailovými partnery kampaně jsou Alza.cz, Datart, Foto Škoda, Megapixel a Fotolab Cewe.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)