Operátor v komunikaci od Free Andy Agency a studia Alien rozdává slevy 1000 korun a představuje vlastní bezdrátová sluchátka či multinabíječku.
Operátor O2 startuje 1. listopadu vánoční kampaň. Zákazníci získají slevu 1 000 korun za každou službu, kterou u firmy mají. Nově mohou voucher, který najdou v mobilní aplikaci Moje O2 v O2 Radostech, přeposlat i svým nejbližším. Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky na tablety, notebooky, příslušenství i telefony z nabídky O2.
„Chceme našim novým i stávajícím zákazníkům udělat svátky o kousek krásnější, rozhodli jsme se proto opět rozdávat slevové tisícikoruny. A na co jiného než na dlouhodobě žádané vánoční dárky – elektroniku,“ uvedla Silvia Cieslarová, ředitelka marketingu mobilních služeb v O2, a doplnila: „Čím více služeb zákazník u O2 má, tím více benefitů v podobě tisícovky na oblíbené produkty od nás získá““ Slevu dostanou všichni, ať už mají předplacené karty, tarify se smlouvou na volání, internet nebo O2 TV.
Slevový voucher platí i na novinky letošních Vánoc – bezdrátová sluchátka O2 pods+ a multinabíječku O2 Power HUB. Balíček lze nechat doručit kurýrem až domů, nebo si ho vyzvednout na jedné z více než 170 značkových O2 Prodejen.
Na sluchátka a jejich funkci potlačení hluku se zaměřily i spoty Vánoční kampaně. „Naším cílem je jednoduše a srozumitelně ukázat, co vlastně inteligentní potlačení hluku znamená. Proto například ve vizuálech pracujeme se zobrazením zvukových vln a budeme ho dále vysvětlovat i v obsahu na sociálních sítích“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace, a doplňuje: „Zajímavostí je, že samotná sluchátka mluví hlasem naší inteligentní sítě, který ji propůjčila Kateřina Winterová. Tím se nám kampaň propojuje s reálnou zkušeností s produktem.“
Zákazníci se s kampaní, kterou připravila Free Andy Agency a produkovalo Alien Studio, setkají v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu, sociálních sítích a také v O2 Prodejnách. Hlavní 30sekundové reklamní video doplní taktické spoty zaměřené na 5G telefony, ale především na sluchátka O2 pods+. „Pomyslnou třešničkou na dortu je holografická kreativa na technologii HoloMotion ve vybraných obchodních centrech a pohyblivé CLV tvořené lentikulárním tiskem na zastávkách metra,“ dodal David Daneš.
Designové O2 pods+ mají podobu „špuntů“ a na výběr je ze tří velikostí nástavců. Uživatel má možnost si vybrat z prémiových funkcí, vedle běžného režimu je k dispozici i režim propustnosti a režim inteligentního potlačení hluku. „Po pečlivém uvážení jsme se rozhodli představit novou generaci našich sluchátek. Ukázalo se, že true wireless technologie je v dnešní moderní době už standard. Chtěli jsme proto posunout zážitek z poslechu zas o úroveň výš. A to se povedlo,“ řekl Václav Dostál, ředitel prodeje mobilních telefonů a dalších zařízení v O2. Vedle sluchátek operátor O2 představuje i multinabíječku O2 Power HUB, která zákazníky O2 vyjde po uplatnění slevového voucheru na 499 korun (stejně jako nová sluchátka). Rodinná nabíjecí stanice umožňuje rychlé nabíjení až čtyř zařízení najednou a chrání proti přetížení, přehřátí i zkratu. O2 Power HUB má dva USB-C a dva USB-A porty.
Vizitka kampaně:
Klient: O2
Kreativní agentura: Free Andy Agency
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofie Drugdová
Account tým: Žofie Drugdová
Kreativní tým: Ondřej Křišťan
Produkce kampaně: Alien Studio, Haike Ivanovičová
Režisér: Max Turek
Filmová produkce: Hitchhiker Films, Paľo Kopček
Animace a Obrazová Postprodukce: Alien Studio, Ivan Uličný
Zvuková Postprodukce: Kabelovna Studio