MND sází na jistotu v kampani od Made by Vaculík

Férovost, jistotu, spolehlivost a tradici v dodávkách energií zdůrazňuje firma ve spotu, na kterém se podílela produkce Armada Films a režíroval ho Tomáš Řehořek.

Cílem nové kampaně , která včetně televize startuje 14. října, je osvěžit povědomí o nabídce dodávek energií MND a posílit vnímání značky jako stabilního dodavatele. Proto je klíčovým mottem kampaně představení MND dodávek plynu a elektřiny jako „sázky na jistotu“. Společnost se tak snaží zdůraznit věci, které na trhu podle ní nejsou úplně běžné – férovost, jistotu, spolehlivost a tradici.

V kampani od agentury Made by Vaculík se spotem, který režíroval Tomáš Řehořek a produkovala ArmadaFilms, se na dokreslení používá paralela se vzpomínkami na dětství a pečením dobrot od maminky či babičky.

Stejně jako v předchozích kampaních MND zůstává klíčovým symbolem i nadále podání ruky se zákazníkem, které se objevuje v závěru spotu i na klíčových vizuálech. „Gesto podání ruky jsme v naší kampani zanechali, protože je to pro nás jasný symbol toho, že dohoda s námi prostě platí a zákazník se na nás může i v dnešní nejisté době spolehnout,“ říká Jan Sýkora, ředitel marketingu a komunikace společnosti, a dodává: „Velmi nás také těší, že v hlavní roli ‚těžaře‘ je opět jeden z našich kolegů přímo z provozu MND.“

Vizitka kampaně:
Název: Sázka na jistotu
Klient: MND
Agentura: Made by Vaculík
Produkce: ArmadaFilms
Režie: Tomáš Řehořek

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia