Férovost, jistotu, spolehlivost a tradici v dodávkách energií zdůrazňuje firma ve spotu, na kterém se podílela produkce Armada Films a režíroval ho Tomáš Řehořek.
Cílem nové kampaně , která včetně televize startuje 14. října, je osvěžit povědomí o nabídce dodávek energií MND a posílit vnímání značky jako stabilního dodavatele. Proto je klíčovým mottem kampaně představení MND dodávek plynu a elektřiny jako „sázky na jistotu“. Společnost se tak snaží zdůraznit věci, které na trhu podle ní nejsou úplně běžné – férovost, jistotu, spolehlivost a tradici.
V kampani od agentury Made by Vaculík se spotem, který režíroval Tomáš Řehořek a produkovala ArmadaFilms, se na dokreslení používá paralela se vzpomínkami na dětství a pečením dobrot od maminky či babičky.
Stejně jako v předchozích kampaních MND zůstává klíčovým symbolem i nadále podání ruky se zákazníkem, které se objevuje v závěru spotu i na klíčových vizuálech. „Gesto podání ruky jsme v naší kampani zanechali, protože je to pro nás jasný symbol toho, že dohoda s námi prostě platí a zákazník se na nás může i v dnešní nejisté době spolehnout,“ říká Jan Sýkora, ředitel marketingu a komunikace společnosti, a dodává: „Velmi nás také těší, že v hlavní roli ‚těžaře‘ je opět jeden z našich kolegů přímo z provozu MND.“
Vizitka kampaně:
Název: Sázka na jistotu
Klient: MND
Agentura: Made by Vaculík
Produkce: ArmadaFilms
Režie: Tomáš Řehořek