GrandOptical varuje řidiče, že nestačí mít oči na cestě

Síť optik v osvětové kampani od DDB Prague navazuje na spolupráci s BESIP, staví na vizuální metafoře.

Nová kampaň GrandOptical vychází z reálných výsledků výzkumu BESIP, podle nichž si většina řidičů neuvědomuje, že jejich zrak není v dostatečně dobrém stavu pro řízení. Proto ani nechodí na prohlídky. Právě na ně cílí komunikace z dílny agentury DDB Prague.

„Lidé, kteří podceňují pravidelnou prevenci a nechodí na měření, představují na silnici velké riziko. A to nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Zejména se jedná o řidiče nad 40 let. V tomto věku se lidem obecně vidění zhoršuje, a je tak vysoce pravděpodobné, že nějakou vadu zraku mají a nemají o ní ani ponětí,“ uvedla ke kampani projektu Anna Davídková, marketingová manažerka GrandOptical pro Česko a Slovensko.

Kampaň je k vidění na YouTube, online bannerech a sociálních sítích i v kinech. Poběží také instore ve všech šedesáti pobočkách GrandOptical v Česku během říjnové akce měření zraku zdarma.

„Kreativa kampaně je postavená na jednoduché a silné vizuální metafoře silnice ve tvaru lidského oka. Srážka sedmi z deseti řidičů na vizuálu navíc symbolizuje zmiňovanou statistiku a upozorňuje na potenciální tragické následky zanedbávání péče o zrak pro všechny účastníky silničního provozu. Vizuál i spot jsou vytvořeny kompletně ve 3D,“ dodala Amila Hrustić, kreativní ředitelka DDB Prague.

Vizitka kampaně:
Oči na cestě
Klient: GrandOptical, BESIP
Agentura: DDB Prague
Produkce: Fame Factory
Chief creative officer: Dora Pružincová
Creative director: Amila Hrustić
Head of art: Emil Nitkulinec
Project manager: Alexandra Bortnyaeva
Agency producer: Ondřej Martinec
Art director: Iván Ardura
CGI artist: Jan Reeh
Copywriter: Jana Brišová, Marek Černý
Business director: Rostislav Novák

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)