Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GrandOptical varuje řidiče, že nestačí mít oči na cestě

Síť optik v osvětové kampani od DDB Prague navazuje na spolupráci s BESIP, staví na vizuální metafoře.

Nová kampaň GrandOptical vychází z reálných výsledků výzkumu BESIP, podle nichž si většina řidičů neuvědomuje, že jejich zrak není v dostatečně dobrém stavu pro řízení. Proto ani nechodí na prohlídky. Právě na ně cílí komunikace z dílny agentury DDB Prague.

„Lidé, kteří podceňují pravidelnou prevenci a nechodí na měření, představují na silnici velké riziko. A to nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Zejména se jedná o řidiče nad 40 let. V tomto věku se lidem obecně vidění zhoršuje, a je tak vysoce pravděpodobné, že nějakou vadu zraku mají a nemají o ní ani ponětí,“ uvedla ke kampani projektu Anna Davídková, marketingová manažerka GrandOptical pro Česko a Slovensko.

Reklama
ČEZ

Kampaň je k vidění na YouTube, online bannerech a sociálních sítích i v kinech. Poběží také instore ve všech šedesáti pobočkách GrandOptical v Česku během říjnové akce měření zraku zdarma.

„Kreativa kampaně je postavená na jednoduché a silné vizuální metafoře silnice ve tvaru lidského oka. Srážka sedmi z deseti řidičů na vizuálu navíc symbolizuje zmiňovanou statistiku a upozorňuje na potenciální tragické následky zanedbávání péče o zrak pro všechny účastníky silničního provozu. Vizuál i spot jsou vytvořeny kompletně ve 3D,“ dodala Amila Hrustić, kreativní ředitelka DDB Prague.

Vizitka kampaně:
Oči na cestě
Klient: GrandOptical, BESIP
Agentura: DDB Prague
Produkce: Fame Factory
Chief creative officer: Dora Pružincová
Creative director: Amila Hrustić
Head of art: Emil Nitkulinec
Project manager: Alexandra Bortnyaeva
Agency producer: Ondřej Martinec
Art director: Iván Ardura
CGI artist: Jan Reeh
Copywriter: Jana Brišová, Marek Černý
Business director: Rostislav Novák

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)