Síť optik v osvětové kampani od DDB Prague navazuje na spolupráci s BESIP, staví na vizuální metafoře.
Nová kampaň GrandOptical vychází z reálných výsledků výzkumu BESIP, podle nichž si většina řidičů neuvědomuje, že jejich zrak není v dostatečně dobrém stavu pro řízení. Proto ani nechodí na prohlídky. Právě na ně cílí komunikace z dílny agentury DDB Prague.
„Lidé, kteří podceňují pravidelnou prevenci a nechodí na měření, představují na silnici velké riziko. A to nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Zejména se jedná o řidiče nad 40 let. V tomto věku se lidem obecně vidění zhoršuje, a je tak vysoce pravděpodobné, že nějakou vadu zraku mají a nemají o ní ani ponětí,“ uvedla ke kampani projektu Anna Davídková, marketingová manažerka GrandOptical pro Česko a Slovensko.
Kampaň je k vidění na YouTube, online bannerech a sociálních sítích i v kinech. Poběží také instore ve všech šedesáti pobočkách GrandOptical v Česku během říjnové akce měření zraku zdarma.
„Kreativa kampaně je postavená na jednoduché a silné vizuální metafoře silnice ve tvaru lidského oka. Srážka sedmi z deseti řidičů na vizuálu navíc symbolizuje zmiňovanou statistiku a upozorňuje na potenciální tragické následky zanedbávání péče o zrak pro všechny účastníky silničního provozu. Vizuál i spot jsou vytvořeny kompletně ve 3D,“ dodala Amila Hrustić, kreativní ředitelka DDB Prague.
Vizitka kampaně:
Oči na cestě
Klient: GrandOptical, BESIP
Agentura: DDB Prague
Produkce: Fame Factory
Chief creative officer: Dora Pružincová
Creative director: Amila Hrustić
Head of art: Emil Nitkulinec
Project manager: Alexandra Bortnyaeva
Agency producer: Ondřej Martinec
Art director: Iván Ardura
CGI artist: Jan Reeh
Copywriter: Jana Brišová, Marek Černý
Business director: Rostislav Novák