Komunikace zaměřená na Fernet Stock Citrus sází na pozitivní energii a požitkářství. Vznikla k 25. výročí uvedení produktu na trh.
Značka Fernet Stock uvádí novou kampaň komunikující Fernet Stock Citrus. Zatímco předchozí kampaň „Na naše příběhy“ podtrhovala bylinný základ, poctivou ruční výrobu a charakteristickou chuť produktu Fernet Stock Original, nová kampaň „Když jste na stejné vlně, zažijete ty nejlepší příběhy“ cílí spíše na komunikaci požitkářství, zábavy, pohody a pozitivní energie, která je pro hlavní konzumenty Fernet Stock Citrus typická.
„S novou televizní reklamou se zaměřujeme především na mladou cílovou skupinu a konzumenty, kteří berou život s lehkostí a současně v ní zohledňujeme i nové trendy a přání spotřebitelů, kteří čím dál tím více vyhledávají lehčí a osvěžující nápoje s nižším obsahem alkoholu,“ přibližuje kampaň Daniela Froňková, Brand Manager Fernet, společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Kampaň vznikla symbolicky při příležitosti 25. výročí od uvedení produktu Fernet Stock Citrus na trh. Cílem kampaně bylo také vyzdvihnout současné trendy v oblasti konzumace alkoholu, kdy spotřebitelé dávají přednost méně alkoholickým nápojům a sladším variantám, a to především ti z mladé generace. A právě Fernet Stock Citrus má zásadní místo v portfoliu značky Fernet pro mladou generaci v Česku i na Slovensku. Na Slovensku mimochodem dosahuje vyšších prodejů než klasický Original.
Televizní reklamní kampaň připravila agentura Made by Vaculík. Právě jejich návrh podle značky zvítězil ve výběrovém řízení díky originálnímu konceptu založenému na emocích spojených se zábavou a pohodou. Cílová skupina byla pro tvorbu kampaně definována jako „Požitkář“. Zaměřuje se tedy především na konzumenty, kteří mají rádi zábavu, pohodu a užívání si života „teď a tady“. Součástí přípravy na kampaň bylo také zavedení celožlutých etiket jak pro český, tak i slovenský trh.
Slovenská verze spotu:
Na kampani se také podíleli zaměstnanci společnosti Stock Plzeň-Božkov, kteří měli šanci si v reklamě zahrát a vyzkoušet si, jaké to je natáčet televizní reklamu a strávit čas i s kolegy z jiných oddělení, se kterými se běžně tak často nepotkávají.
„Nová kampaň se okamžitě stala symbolem i pro celou naši společnost a HR oddělení, kde společně vnímáme, že jsme na jedné vlně, a headline kampaně je tak odrazem vzájemné atmosféry mezi našimi zaměstnanci,“ doplňuje Tomáš Matuška, Senior Brand Manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Celá kampaň poběží od začátku října až do listopadu jak formou televizní reklamy, tak i online, a odrazí se také na sekundárních vystaveních.