Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Datart slibuje doručení rychlostí světla v kampani od WMC Grey

Agentura obohatila novými příběhy vlastní vesmír značky, která pomáhá řešit „hafárii“ a je rychlejší, „než řeknete ufoccino“.

Datart spustil novou komunikaci upozorňující nejen na rychlé doručení objednaného zboží. Navazuje na koncept vlastního vesmíru brandu představený před dvěma lety, pro nějž se v agentuře WMC Grey inspirovali například Baronem Prášilem nebo filmy Karla Zemana.

„Do stávajícího konceptu jsme zasadili další motivy a svět značky je tak pro spotřebitele zajímavější a neokoukanější,“ uvedl Aleš Hron, komunikační stratég WMC Grey.

Reklama
ČEZ

Hrdina Richart v podání Williama Valeriána tak ve spotech ve své domácnosti zkouší služby „Chytrart“ i „Rychlart“ při řešení každodenních kalamit, jako je třeba last-minute příprava romantické večeře.

„Komunikace našich nabízených služeb se setkala s pozitivním vnímáním ze strany zákazníků, kteří služby ‚Dopravart‘ a ‚Rychlart‘ už znají a využívají. Proto jsme na tento kreativní koncept navázali a já věřím, že bude úspěšný a ‚doručí‘ k zákazníkům informaci o nových službách, které jsme pro ně připravili,“ řekla Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datart.

Základními pilíři nové komunikace jsou tři půlminutové spoty komunikující klíčové služby. Doplňuje je řada kratších verzí, klíčových vizuálů a také vánoční spoty, které DATART nasadí během nadcházející podzimní sezóny. O produkci se postarali Punk Films s producentem Jiřím Beránkem, rozsáhlé postprodukce fantaskního univerza se ujalo studio Achtung 4K.

Autory kreativy, která Datartu podle agentury v roce 2020 pomohla ke zvýšení tržeb na dvojnásobek, jsou Roman Hynek a Ondřej Zvolský, nové světy pak k původnímu konceptu vytvořili Aleš Pokorný a Vojtěch Marek z WMC Grey.

„Je skvělé vidět, že launch konceptu zafungoval a my můžeme navázat s novou sérií spotů, dá se říct, bez zásadních změn. Pokračování přináší nové příběhy v již zajetých světech,“ komentuje kreativu David Suda, creative director agentury.

Vizitka kampaně:
Klient: HP Tronic – Datart
Agentura: WMC Grey
Produkce: Punk Films
Postprodukce: Achtung 4K

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)