Abra Software spustila novou reklamní kampaň, kterou chce přitáhnout pozornost k tématu digitalizace firem a důležitosti tohoto kroku pro jejich další úspěchy.
Kampaň současně odstartovala novou éru pro společnost Abra Software, která v září uzavřela strategické partnerství s investiční společností Elvaston Capital, jehož cílem je vybudovat společně silnou IT skupinu zaměřenou na podnikové́ informační systémy v regionu střední a západní Evropy.
„Naším záměrem bylo do kampaně integrovat základní hodnoty společnosti a zcela se odlišit od konkurence. Věřím, že se nám to díky vytvoření elementu tepajícího srdce nakonec podařilo. A proč jsme se jako přední software house působící v oblasti B2B rozhodli do media mixu zařadit i významnou televizní investici? I když o pořízení ERP řešení rozhoduje primárně úzký management, do výběrového řízení zasahuje široké spektrum běžných uživatelů. A ty chceme kampaní také oslovit,“ uvádí Monika Vondráková, Brand Director.
Společnost vyvíjí špičkové informační systémy pro firmy všech oborů a velikostí. Jejich cílem je pomáhat podnikatelům a manažerům na celém světě získat dokonalý přehled o firmě, uvolňovat jim ruce od administrativy a umožňovat jim dělat správná a strategická rozhodnutí. „Naším cílem je pomáhat společnostem a manažerům na cestě k plnění jejich cílů a vizí. Při přípravě kampaně jsme proto velmi zohledňovali reálné potřeby našich zákazníků, pracovali jsme s našimi zkušenostmi z trhu a také s daty z průzkumů,“ dodává Monika Vondráková.
Hlavním motem kampaně je slogan „Software pro váš byznys, cíle a vize“. Mediální mix zahrnuje TV sponsoring, online, print a outdoor. Koncept kampaně pochází z dílny agentury KASPEN/JUNGv.MATT.