Od hokejového zlata k dlouhodobé spolupráci. Socialpark se teď stará o sítě Tesco

Co začalo jako jednorázová spolupráce během Mistrovství světa v hokeji, je nyní oficiálním svazkem. Po úspěšném absolvování výběrového řízení se agentura Socialpark stará o celkovou komunikaci na sociálních sítích obchodního řetězce Tesco a spolupráci s influencery.

„Chceme být těmi nejlepšími na sociálních sítích a nabízet jejich uživatelům relevantní, kvalitní a zábavný obsah. Proto jsme si vybrali Socialpark, s kterými věřím, že jsme již po krátké spolupráci na nejlepší cestě k dosažení této ambice,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Součástí dohody je správa instagramového a facebookového profilu Tesco včetně kompletní produkce fotek i videí a community managementu. Socialpark se stará rovněž o výběr influencerů a spolupráci s nimi. Mezi novými jmény je například Iveta Fabešová, Petr Leitgeb nebo Chili Ta.

„Tahle spolupráce je zlatá,“ říká Petr Král, jeden ze zakladatelů Socialparku. „Začali jsme s projektem, který zvedl ze sedaček hokejové fanoušky a byl pro Tesco premiérou v pozici sponzora mistrovství světa. Pro nás to znamenalo měsíc intenzivní, ale krásné práce,“ doplňuje Král.

Úkolem Socialparku je především zajišťovat pro Tesco původní obsah, který je aktuální a relevantní pro jejich zákazníky, a to od konceptu, přes fotky a videa až k péči o zákazníky na sítích. Zároveň by měl být nový content pro zákazníky zábavný, nápomocný a informativní.

„Během hokejové kampaně jsme dokázali kolegům z Tesca, že jejich sdělení umíme doručit správné cílové skupině, kterou to navíc baví. Chceme stavět na kvalitním obsahu a zároveň ukázat, že i taková věc, jako je představení nového letáku, může lidi bavit,“ říká Štefan Orem, „head of content team“ Socialparku.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen