Co začalo jako jednorázová spolupráce během Mistrovství světa v hokeji, je nyní oficiálním svazkem. Po úspěšném absolvování výběrového řízení se agentura Socialpark stará o celkovou komunikaci na sociálních sítích obchodního řetězce Tesco a spolupráci s influencery.
„Chceme být těmi nejlepšími na sociálních sítích a nabízet jejich uživatelům relevantní, kvalitní a zábavný obsah. Proto jsme si vybrali Socialpark, s kterými věřím, že jsme již po krátké spolupráci na nejlepší cestě k dosažení této ambice,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco pro Českou republiku.
Součástí dohody je správa instagramového a facebookového profilu Tesco včetně kompletní produkce fotek i videí a community managementu. Socialpark se stará rovněž o výběr influencerů a spolupráci s nimi. Mezi novými jmény je například Iveta Fabešová, Petr Leitgeb nebo Chili Ta.
„Tahle spolupráce je zlatá,“ říká Petr Král, jeden ze zakladatelů Socialparku. „Začali jsme s projektem, který zvedl ze sedaček hokejové fanoušky a byl pro Tesco premiérou v pozici sponzora mistrovství světa. Pro nás to znamenalo měsíc intenzivní, ale krásné práce,“ doplňuje Král.
Úkolem Socialparku je především zajišťovat pro Tesco původní obsah, který je aktuální a relevantní pro jejich zákazníky, a to od konceptu, přes fotky a videa až k péči o zákazníky na sítích. Zároveň by měl být nový content pro zákazníky zábavný, nápomocný a informativní.
„Během hokejové kampaně jsme dokázali kolegům z Tesca, že jejich sdělení umíme doručit správné cílové skupině, kterou to navíc baví. Chceme stavět na kvalitním obsahu a zároveň ukázat, že i taková věc, jako je představení nového letáku, může lidi bavit,“ říká Štefan Orem, „head of content team“ Socialparku.